Saltar navegación

Referencia curricular

COMPETENCIAS

COMUNICACIÓN LINGÜÍSTICA

  • Localizar, seleccionar e contrastar de maneira progresivamente autónoma información procedente de diferentes fontes, avaliando a súa �iabilidade e pertinencia en función dos obxectivos de lectura.

CONCIENCIA CIDADÁ

  • Comprender as relacións sistémicas de interdependencia, ecodependencia e interconexión entre actuacións locais e globais, e adopta, de forma consciente e motivada, un estilo de vida sostible e ecosocialmente responsable.

COMPETENCIA DIXITAL

  • Xestionar e utilizar a súa contorna persoal dixital de aprendizaxe para construír coñecemento e crear contidos dixitais.

COMPETENCIA PERSOAS, SOCIAL E DE APRENDER A APRENDER

  • Planear obxectivos a medio prazo e desenvolver procesos metacognitivos de retroalimentación para aprender dos seus erros no proceso de construción do coñecemento.

MATEMÁTICA E EN CIENCIA, TECNOLOXÍA E ENXEÑARÍA

  • Formular e desenvolver proxectos deseñando, fabricando e avaliando diferentes prototipos ou modelos para xerar ou utilizar produtos que dean solución a unha necesidade ou un problema de forma creativa e en equipo

RELACIÓN COAS ÁREAS DO CURRÍCULUM - PRIMARIA*

Linguas (galega, castelá e lingua estranxeira)

  • Bloque 2. Comunicación oral
  • Bloque 3. Comunicación escrita
  • Bloque 4. Alfabetización mediática e informacional

Matemáticas

  • Bloque 1. Sentido numérico
  • Bloque 2. Sentido da medida
  • Bloque 3. Sentido espacial

Educación Plástica e Visual

  • Bloque 3. Educación audiovisual: percepción e análise
  • Bloque 4. Educación audiovisual: creación e interpretación

RELACIÓN COAS ÁREAS DO CURRÍCULUM - ESO*

Linguas (galega, castelá e lingua estranxeira)

  • Bloque 2. Comunicación

Dixitalización

  • Bloque 2. Creación e edición de información e contidos dixitais
  • Bloque 5. Cidadanía dixital crítica Xeografía e Historia

Educación Plástica, Visual e Audiovisual

  • Bloque 2. Elementos formais da imaxe e da linguaxe visual.
  • Bloque 4. Imaxe e comunicación visual e audiovisual

Educación en Valores Cívicos e Éticos

  • Bloque 2. Sociedade, xustiza e democracia

Matemáticas

  • Bloque 1. Sentido numérico
  • Bloque 2. Sentido da medida
  • Bloque 4. Sentido alxébrico

Bioloxía

  • Bloque 1. O proxecto tecnolóxico
  • Bloque 2. Deseño e fabricación
  • Bloque 3. Elementos de máquinas, sistemas e robots
  • Bloque 4. Programación, automatización e robótica

* Ademais das áreas nas que se poida centrar o traballo da investigación.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)