
REFERENCIAS
 |
Programación e deseño
- Web de Scratch
- Aplicacións para o deseño e programación ben sexa programación por bloques ou a través de código para a programación de placas de Arduino
|
PRODUTO FINAL
 |
Realizar un videoxogo
- Dependendo do material do que se dispoña e do tipo de proxecto a elaborar, a idea é ser quen de xerar un videoxogo que ben pode ser a desenvolver unicamente para interactuar a través dunha versión para navegador e interactuar co teclado/rato, ou incluso co deseño de elementos externos que se poderían integrar no videoxogo (placas de arduino, sensores, etc).
|
FASES
| Fase |
Tarefa |
Traballo na aula |
| Planificación |
Definición do produto final a elaborar en función dos recursos e das posibilidades |
Desenvolver a narrativa do videoxogo, persoaxes e os seus perfís, temporalización das accións a desenvolver. |
| Deseño |
Elaboración dos elementos precisos para o produto final |
Storyboard do videoxogo e de cada posible acción, deseño dos personaxes (caracterización, roles, atribucións) e doutros elementos (deseño do espazo e zonas de xogo). |
| Creación |
Creación do videoxogo |
Programación do videoxogo no que se poderán incluír aspectos matemáticos (eixes de coordenadas, cálculo). |
AVALIACIÓN
 |
Valoración do produto final. Presentación
- Un aspecto que vai facilitar a avaliación deste traballo será a posibilidade de elaborar un diario de aprendizaxe e a xestión realizada a través dun portfolio dixital para ir recopilando a información e os avances realizados no desenvolvemento do videoxogo.
|
DIFUSIÓN
 |
Dar a coñecer os contidos creados á comunidade educativa
- Ao igual que acontece cos videoxogos comerciais a difusión escollida, o marketing e a campaña son elementos que poden marcar o éxito dun produto. Estes aspectos poden ser un elemento máis a ter en conta á hora de integrar no proxecto.
|