Saltar navegación

Deseño

REFERENCIAS

Plan Proxecta e Consumópolis

  • Web do Plan Proxecta
  • Programa Consumópolis en Proxecta
  • Web do concurso

PRODUTO FINAL

Newsletter, vídeo, produto empaquetado,... (depende da convocatoria de cada ano).

  • Por exemplo no caso do vídeo (convocatoria 2023/24)

    • Realizar conxuntamente un vídeo musical que inclúa a elaboración da letra dunha canción e unha coreografía relacionadas co lema principal de la 19.a edición de Consumópolis: Súmate á enerxía responsabl.

  • Por exemplo no caso da newsletter (convocatoria 2024/25)

FASES

Fase Tarefa Traballo na aula
Definir o obxecto de estudo Centrar o obxectivo do traballo, realizar equipos, asignar roles. Habilidades sociais, CCL, CD, contidos da materia da que se trate e dinámicas de xestión de grupos.
Obter a información que se precisa Deseño do plan de traballo, seleccionar os recursos, localizar información de interese. Competencias: CCL, CD, CC.
Lectura, comprensión lectora, inferir respostas, consumo responsable, ALFIN.
Creación dos contidos Elaboración produto final Xestión de recursos, xestión da información, licenzas de uso, exposición oral, edición, maquetación e produción de contidos.

AVALIACIÓN

Valoración do produto final. Presentación

  • Á hora de presentar o traballo ao resto da aula, ademais dun traballo personal e do grupo, facilitará aspectos de avaliación por parte do profesorado coma por parte do propio alumnado.

DIFUSIÓN

Portfolio personal

  • Ademais do produto final traballo o feito de manexar información, editar e arquivala para un uso posterior facilitará a creación do portfolio (tanto na súa versión dixital como analóxica) tanto individual coma do grupo.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)