Saltar navegación

Deseño

REFERENCIAS

Deseñando a cidade do futuro

  • ODS – Nacións Unidas.
  • Acción polo clima

PRODUTO FINAL

Deseñar unha smartcity sostible

  • A idea é como deseñar un espazo sostible e que dentro das posibilidades garantice a sostibilidade nun futuro próximo.
    Ademais, á hora de deseñar os espazos sostibles, estase afondando na idea de que pequenas accións locais poden ter influencia a nivel global.

  • Como pensar un espazo desde cero, ou ben como adaptar o propio espazo máis próximo (centro escolar, o pobo/vila de cada quen, etc) poden ser diferentes opcións.

FASES

Fase Tarefa Traballo na aula
Deseño Planificación do espazo e definición dos roles no grupo de traballo. Pódese integrar o traballo de mapas, escalas, planos, 2D-3D, medidas, xeometría ademais de aspectos relacionados coas softskills á hora do traballo en grupo.
Recursos Selección das funcionalidades e cos servizos escollidos para dotar o espazo escollido. Integrar traballo STEAM, posible inegración de recursos relacionados coa robótica e a programación (crear medidores de temperatura, detectores de luz solar,etc), deseño en 3D.
Construción Creación da cidade intelixente (smartcity). Desenvolvemento da contrución da maqueta e dos recursos a implementar, aspectos artísticos, proporcións, código de programación, emprego de materiais de refugallo.

AVALIACIÓN

Valoración do produto final. Presentación

  • A principal vía para avaliar o traballo será a de ser quen de realizar unha presentación da proposta elaborada, sendo quen de xustificar a sostibilidade da proposta e o deseño e construción escollido. Pódese planificar unha rúbrica que facilite os ítems a valorar por parte das diferentes materias implicadas.

DIFUSIÓN

Dar a coñecer os contidos creados á comunidade educativa

  • Pódese organizar unha pequena exposición coas diferentes maquetas realizadas.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)