Saltar navegación

Planificación

OBXECTIVO

Identificar os elementos dun videoxogo

  • Coñecer os aspectos fundamentais á hora de deseñar un videoxogo.
  • Ver e analizar exemplos coñecidos.

PLANIFICACIÓN

Establecer os elementos que van formar parte do videoxogo

  • Establecer os equipos e responsabilidades
  • Planificar a secuencia de traballo e os elementos a integrar no videoxogo

DESEÑO

Deseñar os diferente selementos do videoxogo

  • Coñecer as ferramentas de traballo para a creación dos diferentes elementos.
  • Crear os elementos que se planificaron.

PROGRAMACIÓN

Programar as funcionalidades do videoxogo

  • Ver exemplos de programación de videoxogos.
  • Xerar o código para interactuar os diferentes elementos do videoxogo.

DIFUSIÓN

Presentar o resultado final do traballo realizado

  • Publicar o traballo realizado.
  • Expoñer no centro.
  • Difundir á comunidade educativa.

En cada parte do proxecto vaise incluíndo o traballo das diferentes competencias e contidos mencionados anteriormente.

Un videoxogo require da creación de elementos (escenarios, personaxes,...) reglas, unha narrativa e aspectos visuais e estéticos que fan que poida ter máis ou menos éxito..

Feito con eXeLearning (Nova xanela)