Saltar navegación

Deseño

REFERENCIAS

Áreas do currículo ou convocatorias específicas

  • Ademais de calquera tema ben sexa de contidos ou referencias históricas en calquera ámbito (científico, literario, político,...) para propoñer unha figura/feito a destacar existen convocatorias e datas que poden facilitar e promover este tipo de traballos: Día das Letras Galegas, 8M, Día da muller e da nena na ciencia, etc.

PRODUTO FINAL

Posta en valor da persoa ou feito obxecto de estudo

  • Realizar podcast, unha infografía, animacións, presentacións, etc onde difundir e amosar a vida, traxectoria ou evento a traballar.

  • Este produto non ten necesariamente que ser en formato dixital, pero as ferramentas dispoñibles facilitarán e mellorarán o resultado final.

FASES

Fase Tarefa Traballo na aula
Definir o obxecto de estudo Centrar o obxectivo do traballo, realizar equipos, asignar roles. Habilidades sociais, CCL, CD, contidos da materia da que se trate e dinámicas de xestión de grupos.
Obter a información que se precisa Deseño do plan de traballo, seleccionar os recursos, localizar información de interese. Competencias: CCL, CD, CC.
Lectura, comprensión lectora, inferir respostas, consumo responsable, ALFIN.
Creación dos contidos Elaboración produto final Xestión de recursos, xestión da información, licenzas de uso, exposición oral, edición, maquetación e produción de contidos.

AVALIACIÓN

Valoración do produto final. Presentación

  • Á hora de presentar o traballo ao resto da aula, ademais dun traballo personal e do grupo, facilitará aspectos de avaliación por parte do profesorado coma por parte do propio alumnado.

DIFUSIÓN

Portfolio personal

  • Ademais do produto final traballo o feito de manexar información, editar e arquivala para un uso posterior facilitará a creación do portfolio (tanto na súa versión dixital como analóxica) tanto individual coma do grupo.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)