
OBXECTIVO
 |
Coñecer o funcionamento do programa
- Coñecer a convocatoria
- Coñecer as fases e os requirimentos de cada unha das fases.
|
INFORMACIÓN
 |
Localizar información dispoñible sobre o traballo a realizar
- Establecer os equipos.
- Coñecer o material de apoio para participar no concurso.
- Establecer os ritmos de traballo.
|
FASES
 |
Superar as diferentes fases do concurso
- Participar nas diferentes fases.
- Superar os retos propostos.
- Asignar roles nos equipos de traballo
|
CREACIÓN
 |
Elaborar os contidos que serán o produto do proxecto
- Identificar o produto final a presentar.
- Contar coas ferramentas e elementos precisos.
- Organizar e distribuír os traballos no grupo.
|
DIFUSIÓN
 |
Presentar o resultado final do traballo realizado
- Publicar o traballo realizado
- Expoñer no centro
- Difundir á comunidade educativa
- Presentar á entidade que xestiona o proxecto
|
En cada parte do proxecto vaise incluíndo o traballo das diferentes competencias e contidos mencionados anteriormente.
Dar a coñecer a diferentes persoas (nun momento histórico ou presente), poñer en valor o seu traballo, ofrecer referentes ao alumnado en diferentes campos ou describir un proceso ou un momento histórico poden ser a guía deste tipo de proxectos.