Saltar navegación

Referencia curricular

COMPETENCIAS

COMUNICACIÓN LINGÜÍSTICA

  • Localizar, seleccionar e contrastar de maneira progresivamente autónoma información procedente de diferentes fontes, avaliando a súa �iabilidade e pertinencia en función dos obxectivos de lectur.

COMPETENCIA CIDADÁ

  • Poder exercer unha cidadanía responsable e participar plenamente na vida social e cívica, baseándose na comprensión dos conceptos e as estruturas sociais, económicas, xurídicas e políticas.

COMPETENCIA DIXITAL

  • Identificar riscos e adoptar medidas preventivas ao usar as tecnoloxías dixitais para protexer os dispositivos, os datos persoais, a saúde e o medioambiente.
  • Creación de contidos dixitais.

COMPETENCIA PERSOAS, SOCIAL E DE APRENDER A APRENDER

  • Xestionar o tempo e a información eficazmente e colaborar con outros de forma construtiva.
  • Xestionar a aprendizaxe ao longo da vida.

STEM

Participa en accións fundamentadas cientificamente para promover a saúde e preservar o ambiente e os seres vivos, aplicando principios de ética e seguridade e practicando o consumo responsable.

RELACIÓN COAS ÁREAS DO CURRÍCULUM - PRIMARIA*

Linguas (galega, castelá e lingua estranxeira)

  • Bloque 1. As linguas e os seus falantes
  • Bloque 2. Comunicación oral
  • Bloque 3. Comunicación escrita
  • Bloque 4. Alfabetización mediática e informacional

Ciencias Sociais

  • Bloque 1. Ciencia e tecnoloxía
  • Bloque 2. O mundo e o desenvolvemento sostible
  • Bloque 3. Vivir en sociedade
  • Bloque 4. Leccións do pasado

Educación en Valores Cívicos e Éticos

  • Bloque 2. Sociedade, xustiza e democracia

Matemáticas

  • Bloque 1. Sentido numérico

RELACIÓN COAS ÁREAS DO CURRÍCULUM - ESO*

Linguas (galega, castelá e lingua estranxeira)

  • Bloque 1. As linguas e os seus falantes
  • Bloque 2. Comunicación
  • Bloque 4. Reflexión sobre a lingua

Educación Plástica, Visual e Audiovisual

  • Bloque 2. Elementos formais da imaxe e da linguaxe visual.
  • Bloque 4. Imaxe e comunicación visual e audiovisual

Dixitalización

  • Bloque 2. Creación e edición de información e contidos dixitais
  • Bloque 3. Sustentabilidade e ética ambiental
  • Bloque 5. Cidadanía dixital crítica

Matemáticas

  • Bloque 1. Sentido numérico
  • Bloque 4. Sentido alxébrico

Bioloxía

  • Bloque 6. Ecoloxía e sostibilidade 

Programas de diversificación curricular

  • Ámbito Científico-Tecnolóxico
  • Ámbito Lingüístico e Social

Educación en Valores Cívicos e Éticos

  • Bloque 2. Sociedade, xustiza e democracia

Proxecto competencial

  • Todos os bloques

* Ademais das áreas nas que se poida centrar o traballo da investigación.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)