Saltar navegación

Empezando

Primeiros pasos

Algunhas propostas para comezar o traballo co alumnado

  • Encender, apagar e suspender o equipo.
  • Como se vai xestionar o carro de carga no caso de que o alumnado deixe os equipos na aula.
  • Uso dos cargadores e adaptadores do carro de carga no caso de precisalos.
  • Crear cartafois para cada unha das materias e organizar o arquivo da información.
  • Crear algún documento sinxelo de texto ou presentación que permita traballar aspectos de creación, edición, arquivo e posterior recuperación da información.
  • Acceder ao EVA ou espazo onde o alumnado visualice contidos e recursos cos que traballará ao longo do curso.

Conectividade

Explicar ao alumnado como se conecta o equipo a internet

  • No caso de estar na aula a conexión será automática á wifi Abalar. Para ver máis información premer aquí.
  • No caso de que o equipo non se conecte comprobar se o equipo ten a wifi activada. Dependendo dos equipos a tecla que activa ou desactiva a wifi é diferente.
  • Simular como sería a conexión no fogar. No caso de estar na aula, ademais da wifi Abalar os equipos deberían detectar a wifi edu.xunta.gal.
    • Indicar os pasos a seguir: no caso dunha rede wifi haberá que coñecer o identificador desa rede e os datos de acceso. No caso dunha rede cableada deberían saber na casa se a conexión é automática hai que especificar algún enderezo IP.

Control da aula

Epoptes - software de control de aula

  • O software Epoptes é unha solución para a xestión remota de aulas. Algunhas funcionalidades son:

    • Visualización, no equipo do docente, de todos os escritorios dos equipos dos alumnos.

    • Bloqueo de equipos.

    • Visualización da actividade dun alumno concreto, así como tomar o control do mesmo.

  • A condición imprescindible é que tanto o equipo do profesorado e do alumnado teñan a mesma versión da maqueta e se conecten á mesma rede wifi Abalar (que é a conexión por defecto nas aulas).
  • Para máis información premer aquí.

Intercambiar arquivos

A aplicación Samba

  • O protocolo Samba facilita o intercambio de ficheiros entre equipos e sistemas. Os nosos alumnos poderán compartir dende os seus ultraportátiles todo tipo de ficheiros, documentos e traballos ao equipo do profesor e viceversa.
  • Para máis información premer aquí.

Configuracións básicas

Algúns aspectos configurables

  • É importante a principio de curso adicarlle uns minutos a como adaptar a configuración do equipo a cada necesidade. Para a maioría das funcións que se comentan aquí, os portátiles de alumnado dispoñen de teclas específicas. Será necesario identificar esas teclas e a súa función:
    • Control do volume.
    • Control do brillo da pantalla.
    • Uso de elementos externos coma por exemplo auriculares se é o caso.

Recursos do equipo

Aplicacións e funcionalidades

  •  A maqueta instalada no equipos portátiles tanto do alumnado coma do profesorado conta cunha serie de recursos e aplicación que van permitir sacarlle partido a ese equipamento. Desde crear documentos (suite Libreoffice), crear/editar arquivos de audio (Audacity), crear/editar imaxes (GIMP ou TuxPaint), manexar arquivos vectoriais, de deseño, programación, etc.
  • Para acceder ás aplicacións instaladas premer abaixo á esquerda no botón Aplicativos.
  • Unha vez feito despregarase a organización das aplicacións.
  • Para ver algunha das posibilidades premer aquí.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)