
OBXECTIVO
 |
Identificar o noso obxectivo
- Personaxe histórico
- Persoa referente nalgún campo
- Feito ou acontecemento de interese
|
INFORMACIÓN
 |
Localizar información dispoñible sobre o traballo a realizar
- Coñecer a información dispoñible sobre o tema escollido.
- Contactar coa(s) persoa(s) ou quen poida aportar información.
|
FASES
 |
Preparar a documentación precisa
- Preparar entrevistas.
- Recopilar información e material audiovisual.
- Documentar o proceso.
- Xestionar a documentación do proxecto.
|
CREACIÓN
 |
Elaborar os contidos que serán o produto do proxecto
- Realizar as entrevistas (videoconferencia, in situ,…).
- Gravar e recopilar os arquivos resultantes.
- Maquetar a documentación.
- Crear o produto final.
|
DIFUSIÓN
 |
Dar a coñecer os contidos creados á comunidade educativa
- Publicar o traballo realizado
- Expoñer no centro
- Difundir á comunidade educativa
|
En cada parte do proxecto vaise incluíndo o traballo das diferentes competencias e contidos mencionados anteriormente.
Dar a coñecer a diferentes persoas (nun momento histórico ou presente), poñer en valor o seu traballo, ofrecer referentes ao alumnado en diferentes campos ou describir un proceso ou un momento histórico poden ser a guía deste tipo de proxectos.