Inserir frechas

Coa actividade instrumentos_musicais aberta insire unha páxina en branco desde o menú ou desde a barra de ferramentas.

Vai á ferramenta texto e escribe Clasificación.

Xira o texto colocando o punteiro sobre o círculo verde ata que quede vertical nun lateral como che aparece na seguinte animación.



 

Escolle o botón formas e insire un rectángulo de 12x2 cm aproximadamente.

Selecciónao e vai a propiedades de e aplícalle un recheo sólido.

 

Desprega o menú da forma e escolle a opción Clonador infinito. Neste momento cada vez que selecciones a forma vas poder arrastrar unha nova exactamente igual a esa. Fíxate que cambiou a icona do cadro de diálogo por un signo de infinito.

 

Arrastra dúas copia e sitúaas en columna no centro da pantalla, de xeito que quede espazo suficiente entre eles.

 

Cando teñas os tres caddros colocados volve ao primeiro e quítalle a opción Clonador infinito.

Podes ver a secuencia na seguinte animación.

Vai á barra de botóns e escolle liñas.

Escolle unha frecha e colócate entre o texto clasificación e o primeiro rectángulo para crear unha unión entre ambos.

Para colocar a frecha no sitio exacto onde queremos selecciónaa e arrastra os círculos brancos dos extremos como queira.

 

Tendo a frecha seleccionada vai a Propiedades e logo a Estilo de liña. Auméntalle o grosor dalle unha cor vermella.

 

Tendo a frecha xa transformada seleccionada desprega o menú e escolle a opción Clonar. Nese mesmo momento terás unha nova copia exactamente igual da frecha que vas colocar entre os rectángulos que aínda non estaban unidos.

 

Selecciona todas as formas e agrúpaas. Logo bloquea a  nova forma que obtiveches polo agrupamento de todas.

 

 

A continuación coa ferramenta texto escribiremos as instrucións ao alumnado: completa a clasificación dos instrumentos musicais.

 

Por último bloquea de maneira independenete os catro textos: as instruccións bloqueo total, e percusión, vento e cord.

 

Ao remate a actividade quedará similar a como aparecen na seguinte imaxe.

Garda os cambios antes de pechar ou pasar á seguinte actividade.