Saltar navegación

4º Contidos

Unidade didáctica

Unidades didácticas.

O curso na Rede, o mesmo que o presencial, imos estruturalo en unidades didácticas.

No ensino a distancia é recomendable que as unidades didácticas se abran ao alumnado progresivamente, seguindo o calendario previamente establecido na guía no canto de deixar todo aberto desde o inicio do curso.

Se se da acceso a varias unidades didácticas ao mesmo tempo, é probable que o alumnado “navegue” por elas, abrindo e pechando ficheiros, tarefas… e non se centre na que nese momento lle corresponde. Unha vez aberta unha unidade, pode deixarse dispoñible ata o final, así o alumnado pode consultala en calquera momento.

Recoméndase combinar recursos educativos de diverso tipo para así potenciar o interese e motivación dos estudantes, e adaptarse á diversidade da aula.

As unidades didácticas estarán formadas principalmente por:

  • Material didáctico de distinto tipo.
  • Actividades de aprendizaxe e avaliación.

Material didáctico

É unha parte moi importante no ensino a distancia.

Debe estar ben estruturado e manter un deseño homoxéneo no ensino na Rede:

Podemos dividilo en dous tipos básicos e fundamentais no eLearning:

  • Contido textual ou documentación. Para textos é conveniente:
    • Utilizar formatos que faciliten a impresión, como o PDF.
    • Que inclúan índices e imaxes para facilitar a información visual.
  • Contido audiovisual. O vídeo ten un papel moi relevante no ensino a distancia como forma de exposición de determinados conceptos. Recoméndase o emprego de vídeos de curta duración. Unha duración excesiva fai que a atención do estudante poida decaer.

Organización da UD

A boa organización da unidade didáctica:

  • Facilita o labor de planificación.
  • Proporciónalle ao alumnado información visual sobre a metodoloxía de traballo.

É recomendable empregar etiquetas para unha boa organización dos elementos dentro da unidade didáctica pola súa simplicidade. Un exemplo das mesmas serían as seguintes:

  • Contidos.
  • Recursos complementarios.
  • Foro de dúbidas.
  • Actividades.
  • Avaliación.

Cando haxa moitos arquivos en cada apartado convén utilizar cartafoles que permitan agruparlos, evitando dese modo alongaren exceso a estrutura da unidade.

Planifica