Documentación para formalizar a matrícula nos cursos LAG
Unha vez rematado o proceso de asignación de prazas, as persoas seleccionadas deberán entrar de novo na aplicación para presentar a seguinte documenación:
Aplicación de preinscrición e de matrícula ↩
- Unha copia do DNI ou NIE (esta non será necesaria se a persoa xa foi alumna desa escola). No caso de identificarse cun documento distinto do DNI ou do NIE, a persoa aspirante terá que realizar o trámite na secretaría da escola onde se matricule.
- O xustificante de ser persoal dunha das administracións públicas de Galicia en situación de servizo activo.
- Para o curso medio de linguaxe administrativa, algún dos certificados establecidos no punto 3 do apartado sexto da resolución de matrícula (Celga 4, cursos de iniciación e perfeccionamento de lingua galega, curso básico de linguaxe administrativa galega, curso básico para o persoal da Administración de xustiza ou curso básico de linguaxe administrativa sanitaria)
- Para o curso superior de linguaxe administrativa, algún dos certificados establecidos no punto 4 do apartado sexto da resolución. (Curso medio de linguaxe administrativa galega, curso medio de linguaxe xurídica galega ou calquera dos cursos equivalentes a estes, que se establecen no punto 2 do artigo 5 da Orde do 13 de xuño de 2011 (DOG núm. 121 do 24.06.2011) pola que se regulan os cursos de linguaxe administrativa e xurídica galegas)
- Un certificado que acredite que a persoa se encontra nunha das circunstancias indicadas no punto 4 do apartado terceiro da resolución, de ser o caso. (As persoas aspirantes que se atopen nalgunha das circunstancias establecidas no artigo162 da Lei 7/2023, do 30 de novembro, para a igualdade efectiva de mulleres e homes de Galicia (DOG núm. 233 do 11.12.2023), farano constar na súa solicitude e terán preferencia no acceso a estes cursos)
- O certificado acreditativo do grao de discapacidade, de ser o caso.
- O alumnado admitido nestes cursos deberá activar correctamente unha conta de usuario “edu.xunta.gal”, con carácter previo á data de inicio do curso e dentro do prazo que fixe a coordinación dos cursos. De non facelo así, será excluído do curso e incluirase a persoa correspondente da listaxe de agarda.
As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. As escolas poderanlle solicitar ao alumnado a presentación dos documentos orixinais para o cotexo da copia electrónica presentada.
De ser ese o caso, a falta de presentación destes documentos no prazo establecido dará lugar á exclusión da persoa solicitante previamente seleccionada e a escola poderá dispor da súa praza para ser ocupada pola persoa correspondente da listaxe de agarda.
Alumnado con necesidades educativas especiais
O alumnado con necesidades educativas especiais fará constar na solicitude a súa condición de discapacidade. A escola poñerá esta circunstancia en coñecemento dos equipos de orientación específicos dependentes da dirección territorial respectiva, no prazo máximo dun mes, contado a partir do último día establecido para a presentación da documentación (apartado quinto da resolución), para que se determinen as adaptacións pertinentes.











