Section outline

    • Presentación de Daniel Vigo Blanco. IES Ribeira do Louro (oct 2022)

    • Traballo grupal 1: Elaboración conxunta do proxecto EML no que traballaremos este curso.

      • Estrutura do proxecto (EML): Título do proxecto (obxectivo específico). Resultados esperados (1-2). Actividades ligadas aos resultados (3 por exemplo)
      • Proposta inicial: un proxecto centrado no manexo do estrés e a autorregulación
    • Traballo grupal 2: Creación dun experimento de análise do clima de aula para proxecto ODS con Paco

    • Traballo grupal 3: Previo implementación PacoApp co alumnado: análise das emocións durante unha comida de traballo do GT Axenda 2023. Datas do estudo: 8 de marzo - 4 abril.

    • Traballo grupal 4: Previo implementación PacoApp co alumnado: análise das emocións durante unha segunda comida de traballo (3 de maio - 8 de maio) do GT Axenda 2023. Ensaio dunha escala Likert de 5 puntos.

    • Traballo grupal 5: Análise do clima de aula. Experimento deseñado para estudar dun xeito estatístico as emocións in situ durante unha xornada no Instituto. Resultados do experimento e reflexións finais para a elaboración do Preproxecto ODS.

    • Análise do clima de aula

      Grupo de Traballo Axenda 2030 e os ODS na aula

      Reflexión experimento deseñado para estudar estatísticamente as emocións in situ durante unha xornada no Instituto.

    • Traballo grupal 1: Escaneo corporal. Valoración do grupo

      • Experiencia directa das sensacións físicas.
      • Adestrar onde e como dirixir a atención.
      • Desenvolver aceptación, ser máis que facer.

      ©2023Stuart McNicholls

    • Traballo grupal 2: Meditación da respiración. Valoración do grupo.

      • Respiración como ancora.
      • Máis fácil manterse esperto
      • Desenvolve unha atención flexible

      ©2023Stuart McNicholls

    • Actividades de grupo e traballo individual (1). Xaneiro - abril:

      • Escaneo corporal diario (usando o MP3)
      • Anotamos as nosas experiencias no Rexistro de Prácticas
      • Unha comida consciente.
      • Mindfulness da respiración.
      • Calendario de eventos agradables.
      • Unha rutina diaria con mindfulness.
      • Movemento consciente (con MP3) días alternos
      • Stop, Respira, Sinte; tres veces ao día.
      • Calendario de eventos desagradables.
    • Traballo grupal 3: Movemento consciente. Valoración do grupo.

      • Coidarse.
      • Toma de conciencia.
      • Explorar límites e actitudes.
      • O movemento pode axudar a darse conta de cousas diferentes.

      ©2023Stuart McNicholls

    • Traballo grupal 4: Mindfulness respiración e corpo. Valoración do grupo.

      • Un camiño cara á presenza

      ©2023Stuart McNicholls

    • Deseño dunha enquisa final do Seminario de Formación: Destrezas de mindfulness docente

      Escala Likert 5 puntos

      1. Percibo os meus sentimentos e estados de ánimo sen xulgalos ?
      2. Noto qué reaccións suscítanse en min, p.e ., en función do comportamento do meu alumnado?
      3. Percibo como van modificándose os meus estados de ánimo ao impartir as miñas clases?
      4. Actúo de forma consciente, concentrándome en cada caso nunha soa actividade
      5. Estou como docente presente e atento ás necesidades do meu alumnado ao interactuar co grupo de clase?.
    • Traballo grupal 5: Deseño da enquisa final.

    • Forms response chart. Question title: ...percibo os meus sentimentos e estados de ánimo sen xulgalos ?. Number of responses: 10 responses.

      Forms response chart. Question title: ...noto qué reaccións suscítanse en min, p.e ., en función do comportamento do meu alumnado?. Number of responses: 10 responses.

      Forms response chart. Question title: ...percibo como van modificándose os meus estados de ánimo ao impartir as miñas clases?. Number of responses: 10 responses.

      Forms response chart. Question title: ...actúo de forma consciente, concentrándome en cada caso nunha soa actividade. Number of responses: 10 responses.

      Forms response chart. Question title: ...estou como docente presente e atento ás necesidades do meu alumnado ao interactuar co grupo de clase?. Number of responses: 10 responses.