V2206171 - PFPP V2231100 Mindfulness e Meditación na aula
Section outline
-
-
Traballo grupal 1: Escaneo corporal. Valoración do grupo
- Experiencia directa das sensacións físicas.
- Adestrar onde e como dirixir a atención.
- Desenvolver aceptación, ser máis que facer.
©2023 Stuart McNicholls -
Traballo grupal 2: Meditación da respiración. Valoración do grupo.
- Respiración como ancora.
- Máis fácil manterse esperto
- Desenvolve unha atención flexible
©2023 Stuart McNicholls -
Actividades de grupo e traballo individual (1). Xaneiro - abril:
- Escaneo corporal diario (usando o MP3)
- Anotamos as nosas experiencias no Rexistro de Prácticas
- Unha comida consciente.
- Mindfulness da respiración.
- Calendario de eventos agradables.
- Unha rutina diaria con mindfulness.
- Movemento consciente (con MP3) días alternos
- Stop, Respira, Sinte; tres veces ao día.
- Calendario de eventos desagradables.
-

-
Traballo grupal 3: Movemento consciente. Valoración do grupo.
- Coidarse.
- Toma de conciencia.
- Explorar límites e actitudes.
- O movemento pode axudar a darse conta de cousas diferentes.
©2023 Stuart McNicholls -
Traballo grupal 4: Mindfulness respiración e corpo. Valoración do grupo.
- Un camiño cara á presenza
©2023 Stuart McNicholls -
Deseño dunha enquisa final do Seminario de Formación: Destrezas de mindfulness docente
Escala Likert 5 puntos

- Percibo os meus sentimentos e estados de ánimo sen xulgalos ?
- Noto qué reaccións suscítanse en min, p.e ., en función do comportamento do meu alumnado?
- Percibo como van modificándose os meus estados de ánimo ao impartir as miñas clases?
- Actúo de forma consciente, concentrándome en cada caso nunha soa actividade
- Estou como docente presente e atento ás necesidades do meu alumnado ao interactuar co grupo de clase?.
-
Traballo grupal 5: Deseño da enquisa final.
-