Section outline

    • A través deste exemplo podemos ver a secuencia que debería un contido dixital para lograr que o alumnado aprenda de xeito autónomo.

    • Pasos para crear un contido dixital:

      • Contexto (nivel, materia/s…).
      • Duración (ex: máximo de 2 semanas)
      • Produto final e obxectivos.
      • Competencias clave, estándares de aprendizaxe e criterios de avaliación.
      • Actividades e secuenciación das mesmas. Usamos o Deseño Universal de Aprendizaxe (DUA): contido imprescindible, ligazóns aos recursos para saber máis, apoio audiovisual e reforzo dos conceptos básicas cun contínuo feed back
      • Métodos e ferramentas de avaliación ( inclúe rúbrica).
      • Achegamento metodolóxico, agrupamentos, medidas de atención á diversidade e fomento da autorregulación.

    • Symbaloo con aplicacións posibles para usar no mundo educativo e construír contidos dixitais

      https://www.symbaloo.com/mix/aplicacionesdeeducacion

    • .