Webgrafía sobre Moodle
Requisitos do completado
Documentos e manuais de Moodle:
- Webs dinámicas «Curso: Moodle 2.6 - Documentación para o profesorado editor de cursos». [En liña]. Dispoñible en: http://www.edu.xunta.gal/centros/websdinamicas/aulavirtual2/course/view.php?id=49. [Consulta: 09-feb-2018].
- Webs dinámicas «Curso: Moodle 2.6 - Documentación para o administrador». [En liña]. Dispoñible en: http://www.edu.xunta.gal/centros/websdinamicas/aulavirtual2/course/view.php?id=45. [Accedido: 09-feb-2018].
- Universidad Politécnica de Madrid, “Moodle 2.6 para el profesor” [En liña]. Dispoñible: http://es.calameo.com/read/003486102bcf1abae21eb. [Consulta: 26-outubro-2014].
- Universidad Politécnica de Madrid, “Moodle 2.6 para el profesor.” [En liña]. Dispoñible: http://serviciosgate.upm.es/docs/moodle/manual_moodle_2.6.pdf. [Consulta: 26-outubro-2014].
- LmFormación, “Manual de moodle 2.6 módulo 2 Gestión de un curso (bloques y temas)” [En liña]. Dispoñible: http://es.slideshare.net/eLMformacion/manual-de-moodle-26-mdulo-2-gestin-de-un-curso-bloques-y-temas. [Consulta: 25-novembro-2014]. Descarga este módulo en pdf 1 de 5
- LmFormación, “Manual de moodle 2.6 módulo 6 Gestión de usuarios en Moodle” [En liña]. Dispoñible: http://es.slideshare.net/eLMformacion/manual-de-moodle-26-mdulo-6-gestin-de-usuarios-en-moodle-37416259?related=1 [Consulta: 25-novembro-2014]. Descarga este módulo en pdf 5 de 5
- Joyce, S., “Guía de herramientas para profesores". Adaptado por G. Henrick. Traducido por A. Ruiz. [En liña]. Dispoñible: http://www3.ubu.es/ubucev/wp-content/uploads/2014/02/C.-Que-herramienta-de-Moodle-es-la-mas-adecuada1.pdf. [Consulta: 30-novembro-2014].
- MC Gonzales Videgaray; R. Romero Ruiz, “Cien Buenas Prácticas para Usar Moodle”. issuu [En liña]. Dispoñible: https://issuu.com/elsoftwarevolandero/docs/buenas_pr__cticas_con_moodle_201306. [Consulta: 2-maio-2017].
Boas prácticas interesantes. Consulta aquelas que sexan do teu interese:
3. Minimiza la transferencia de información. Vale el título, el resto, parafrasearlo
4. Maximiza la interacción con el alumno.
5. Idea actividades donde el alumno construya.
7. Aprovecha las estadísticas automáticas.
9. Usa la página principal del curso para lo que es.
18. Evita los rollos de papiro digital.
26. Atiende de inmediato los mensajes.
35. Utiliza títulos cortos y atractivos
37. Verifica cada vínculo.
38. Asegúrate de que pueden abrir el recurso.
43. Usa imágenes para ilustrar
45, 46, 48. En el pedir está el dar.
52. Brinda retroalimentación personal.
53. Deja que los alumnos vean su progreso.
56. Divide los grandes proyectos en partes secuenciales.
57. Brinda la oportunidad de mejorar las tareas.
58. Pide una reflexión para cada tarea
61. Cuida los foros en grupos grandes
62. Explica las reglas de participación en los foros
64 a 72. Sobre os cuestionarios
73 a 78. Sobre as Cualificacións
- P. Pineda P. Valvidia e A. Ciraso; “Actividades en Moodle: Manual de buenas prácticas pedagógicas” [En liña]. Dispoñible: https://ddd.uab.cat/pub/estudis/2016/149926/Moodle_buenas_practicas.pdf. [Consulta: 29-abril-2017]. CC BY-NC-SA 50 páxinas
Recopilación de buenas prácticas en cursos Moodle. De interese:
3.2 Las dimensiones pedagógicas del aula virtual
- Preguntas que debemos formularnos ao diseñar actividades
- Habilidades que debe dominar un formador en liña
3.3 La calidad de un curso virtual.El diseño de un aula en Moodle
- Contidos
- Papel do formador
- Papel do participante
- Actividades
- [J. Seitzinger, «Guía de herramientas para profesores. Qué herramienta de Moodle es la más adecuada.» [En liña]. Dispoñible en: http://www3.ubu.es/ubucev/wp-content/uploads/2014/02/C.-Que-herramienta-de-Moodle-es-la-mas-adecuada1.pdf. [Consulta: 03-maio-2017]. CC BY-NC-SA 2 Páxinas
Infografía moi práctica para elixir que recurso ou actividade de Moodle é o más axeitado para o que queremos facer no curso: Transferir información, Avaliar aprendizaxes, Comunicar e interaccionar, elaborar contidos colaborativamente... e todo elo sabendo a que nivel da taxonomía de Bloom corresponden.
_________________________________________________
Última modificación: luns, 11 de novembro de 2019, 12:56 PM