Actividade 10:Seguidor de luz
Requisitos do completado
Abertas: domingo, 4 de maio de 2025, 12:00 AM
Pendente: domingo, 11 de maio de 2025, 12:00 AM
Debes conseguir que o Ranger se mova na dirección na que poñamos unha luz:adiante,esquerda ou dereita.É dicir,debes facer un Ranger seguidor de luz.
Trucos:
- Como os sensores están moi xuntos,é necesario crear algún tipo de pantalla para que se das por exemplo luz pola esquerda,non lle chegue ó sensor da dereita,ou moita menos cantidade.
- Crea 2 variables por exemplo luz-esquerda e luz dereita, que sexan as lecturas dos sensores correspondentes
- Lee os valores coa luz ambiente,e pensa un pouco o algoritmo,a serie de medidas e decisións que queres que tome o ranger,antes de programalo
e programa por exemplo, que:
- Se non se superan os valores ambiente,que se pare,xa que non está iluminado
- Se os 2 sensores superan o valor ambiente,que se mova adiante, xa que a luz está aí
- Se o sensor dereito supera o valor ambiente e o esquerdo non,que se mova cara a dereita
- Pensa tí o resto
- Probablemente debas xogar un pouco cos valores de activación/desactivación de motores ata afinar o teu proxecto e que funcione correcto
RANGER INDEPENDENTE DO PC:Cando funcione conectado, cambia a cabeceira da bandeira por AURIGA program , dalle ó botón dereito e dille que o suba a ARDUINO, cando che diga que acabou de subilo,podes desconectar o Ranger do PC e xa poderás probalo no chan.Se tes dúbidas,é mellor que me avises e che axudo a facelo a primeira vez.
Garda e sube o programa co nome seguidor de luz e os nomes dos participantes.