Section outline
-
Agora que xa coñecemos a teoría, pasamos a por en práctica o aprendido. Imos gravar reportaxes en formato pódcast e compartilos co resto da aula
-
Antes de comezar lee este documento de apoio
-
A través deste timeline, marcaremos algúns dos fitos da unidade.
Esta ferramenta, así empregada, é idónea para marcar prazos que o alumnado coñeza e teña presente para as súas rutinas.
Este recurso figura como non accesible para o alumnado, pero unha vez completada coas datas elixidas polo docente, podería ser publicada na aula virtual.
-
Poñede aquí en común as dúbidas que teñades, de xeito que poidades axudarvos uns aos outros
-
Qué é? Qué elementos adoita ter?
-
Neste vídeo se vos explica cómo subir o voso pódcast á aula virtual
-
Este vídeo explica cómo crear unha actividade pódcast na aula virtual
-
Enunciado
En grupos, escollede un conto, lenda urbá, canción... e gravade unha reportaxe sobre iso. Narrádeo como se fose un suceso real. Podedes contar, por exemplo, cómo unha nena vestida de vermello levou unha cesta de comida á avoa e todo se torceu absurdamente.
Despois subide o voso podcast aquí, xunto cos dos vosos compañeiros, e escoitade os dos demáis na aula.
-
Enunciado
En grupos, escollede un tema que que vos interese ou afecte. Preguntade a compañeiros/as doutros cursos a súa opinión ao respecto. Atopade opinións diferentes.
Despois subide o voso podcast aquí, xunto cos dos vosos compañeiros, e escoitade os dos demáis na aula..
-
Enunciado
En grupos, escollede unha persoa do centro que non conozades e entrevistádea.
Despois subide o voso podcast aquí, xunto cos dos vosos compañeiros, e escoitade os dos demáis na aula.
Recursos
Para facelo primeiro debedes redactar qué preguntas lle ides facer, por exemplo:
Onde naciches?
Viveches noutras cidades ou vas en verán a outros sitios? Fálame deles
A que se adican os teus pais?
Qué é o que che gusta máis facer? Por qué?
-
Enunciado
Imos combinar reportaxe e debate. En grupos, escollede un tema e:
1- gravade unha reportaxe: Brevemente contade de qué vai, resumíndoo
2- gravade un debate: conversade sobre o tema, todo o mundo ten que decir o contrario do que pensa e defendelo.
Despois subide o voso podcast aquí, xunto cos dos vosos compañeiros, e escoitade os dos demáis na aula.