Introducindo axustes

Introducindo axustes

por VERÓNICA FERNÁNDEZ MÉNDEZ -
Número de respostas: 1

Cambiando hábitos actuales.

Non estou empregando a avaliación formativa como tal, pero sí algunhas estratexias de autopercepción e  avaliación en equipo.

Nas miñas aulas de inglés e con algúns titores, no meu cole traballamos ca Aprendizaxe Cooperativa (en formación constante co CFR), polo que algo que me funciona moi ben é facer unha estructura tipo Lápis ao Medio ou Folio Xiratorio ao final dunha unidade e previa a algunha proba de inglésn que o alumnado vaia facer. Con estas estructuras xa existe a autoavaliación e coavaliación (ainda que non seguindo a teoría que estamos aprendendo neste curso, claro). É moi enriquecedor como debaten sobre as respostas e como se autocorrixen tendo en conta as opinions e correccións entre iguais.

Pero.... 

• ¿Hay algo que podrías ajustar o fortalecer para que esas actividades sean todavía más efectivas?

Si, claro. Creo que teño que explicar ao alumnado os conceptos básicos da avaliación formativa e introducir estratexias só entre pares para a coavaliación e tamén a autoavaliación. É importante que sexan autoconscientes do aprendido e recoñezo que a autoavaliación física é algo que nunca fago. Así mesmo, creo que formalos ca estratexia de Azul-Amarelo->Verde  e 2 Estrelas e 1 Desexo lles vai resultar moi beneficioso.

En resposta a VERÓNICA FERNÁNDEZ MÉNDEZ

Re: Introducindo axustes

por Carla Sue Dechant Munsch -
Hola Verónica,
Me parece muy interesante las actividades de final de unidad. Ahora, para que sean más formativas, ¿ves factible orientarlas hacía el progreso de aprendizaje? Dices que lo usas para la auto- y coevaluación. Pero previamente trabajas con textos modelo? Ese trabajo, como insiste en los posts de tus compañeras es fundamental. No puede haber ninguna actividad de evaluación (tuya o suya) sin el trabajo previo con textos modelo. No entiendo bien "autoevaluación física". Las estratexias que mencionas (blue and yellow make green, y 2 estrellas y 1 deseo) son sumamente eficaces porque se visualizan los logros y las áreas de mejora son reflejados de manera "low stakes". Los uso semanalmente con mi alumando adulto y son muy reveladores y enriquecedores.