LINGUAXE E PRÁCTICA MUSICAL 1º BACH
Section outline
-

-
Vídeo explicativo cunha práctica ao final.
-
Vídeo de ritmo sobre mesa en compás de 4/4
-
Vídeo que recolle a explicación nunha clase. Utiliza a denominación compás simple (2/4, 3/4 e 4/4) e compuesto (6/8,9/8 e 12/8). Lembrade que eu denomino aos compases compostos como compases de subdivisión ternaria, pero son os mesmos.
-

-
Neste vídeo podes repasar as alteracións e ver cando son propias ( afectan a unha nota toda a obra musical e se colocan despois da clave) ou accidentais (colócanse á esquerda da nota). As alteracións propias coñécense como armadura e son as que determinan en que tonalidade está unha obra.
Tamén hai xogos para practicar a distancia entre as notas naturais e alteradas.
-
Neste vídeo explícanse a orde dos sostidos, bemois, escalas... Ata o minuto sete e medio é o que se explicou en clase. A partir de ahí é un pouco diferente.
-
Preguntas curtas de opción múltiple ou verdairo/falso.
-
Compases simples e compostos.
Grupos de valoración especial
Síncopas e notas a contratempo.
-
Karaoke instrumental.
Práctica en 6/8
-
Práctica ata o minuto 1'20.
-
Percusión corporal
-
-
Nesta páxina tedes un vídeo no que se vai escoitando a harmonía de blues compás por compás. Como está a tocar a "roda de blues" completa moitas veces, no último compás non escoitamos a tónica (I) senon a dominante (V) porque non soa tan conclusiva e polo tanto é mellor para enlazar. É sempre a mesma harmonía, unha e outra vez.
Este blues está en la e exprésano en notación internacional.Do:C, Re:D. Mi:E, Fa:F, Sol:G, La:A, Si:B.
Escoitaremos:
I I I I la la la la A A A A
IV IV I I re re re re D D D D
V IV I V mi re la (mi) E D A E ( Se fose unha roda nada máis remataría con I)
-
Blues claśico
-
Versións da canción anterior. Interpretada por Juan Perro y Raimundo Amador.
-
Non sempre o blues ten a mesma estrutura. Este tema é un exemplo.
-
Vídeo
-
