Section outline

  • THE TIME
    CLOCK


    • Neste video ides ver o mesmo que hai na fotocopia que tedes pegada na libreta. Repasade e sobre todo repetide as oracións.

    • Explora este xogo e aprende a dicir as horas.

    • Escribe na túa libreta a pregunta e as respostas das horas que tes na ficha. RECORDA: pregunta/resposta/ espazo. SÉ ORDENAD@.

      Se non tes a libreta na casa, pódelo facer nun folio ou follas soltas. Despóis podes grampalas, se non tes grampadora, numera as follas e méteas dentro dunha carpetiña.

      EXEMPLO: What is the time?

                          It's three o'clock.

    • EXTRA ACTIVITY. TUESDAY, 17TH MARCH, 2020

      Por último, e se aínda queres traballar máis, repasa o vocabulario das rutinas. Telas pegadas nunha fotocopia na libreta.RECORDA: routinas son aquelas accións que facemos con frecuencia.

    • Escoita este video varias veces e cántao tamén.

    • Copia a letra da canción na túa libreta. Respeta o espazo e sé ordenad@!!!!

    • 3. EXERCICIO: TUESDAY, 17TH, MARCH, 2020

      Escribe 10 oracións na libreta dicindo o que fas cada día.

      Example: I have lunch every day.

                      I read  eveyday.

    • Copiade os reloxos na libreta e escribide a oración correcta dicindo que hora é. EXAMPLE: IT'S  TWELVE O'CLOCK.

      O segundo exercicio é máis difícil pero seguro que sabedes facelo mirando polo esquema da libreta. Tedes que escoller unha das opcións que tedes debaixo. Se non vos sale non pasa nada. Facede o exercicio en dous días se queredes. SEDE ORDENADOS. MELLOR EN DOUS DÍAS BEN FEITO QUE NUN DÍA E MAL.