Section outline

    • Aquí resolveremos as dúbidas do que non entendemos do tema. E se non as resolvemos voltaremos a insistir.

      Non deixamos as dúbidas sen resolver.
    • DICTIONARY
    •  ONLINE MEETINGS: Este é un enlace para que podas acceder á páxina que nos permitirá ter reunións en línea, non presenciais.

  • Neste tema imos traballar o "WEATHER" (o tempo climático, non o das horas). É mooi doado. Terás que aprender cómo se pregunta que tempo vai, o vocabulario, e repasar o verbo "TO BE". 

    • 1. Segue as instrucións da ficha que che dou a continuación.

    • Escribe o título de VOCABULARY a continuación do último que fixeches. Fai debuxos iguais ou parecidos ás palabras que vas atopar na ficha que tes a continuación (nen moi grandes, nen moi pequenos. Que che caiban 6, máis ou menos en cada páxina. RECORDA: SÉ ORDENAD@. FAI AS COUSAS BONITAS.

    • FAI NA LIBRETA AS FICHAS QUE CHE POÑO A CONTINUACIÓN. NON TES QUE DEBUXAR, CHEGA CON QUE POÑAS O NÚMERO E A PALABRA CORRECTA, BEN ESCRITA.

    • Fai esta ficha na libreta. Tes 6 debuxos. Escribes a pregunta, debaixo a resposta e deixas un espazo. Numera as preguntas.  Non fai falta que fagas os debuxos. Pódelos facer se queres, por suposto.

    • Escoita vaarias veces esta canción. Haberá algunhas palabras que non entendas, pero non importa.

    • Agora terás que copiar na libreta a ficha que che mando, que ten a letra da canción (LYRICS) pero con espazos en blanco. Unha vez que teñas copiada a canción cos espazos en blanco, encheos coas palabras correctas que escoitas no video da canción. NOTA: SERÁ MOI FÁCIL SE XA TES ESTUDADO O VOCABULARIO. 

    • Mira este vídeo varias veces e trata de repetir as palabras que coñezas que hai nel.

    • Neste vídeo repetirás os días da semana para recordalos, e tamén di unha palabra do tempo. Cal é? Repite os días da semana e escríbeos na llibreta ou nunha folla. Comproba cales tes ben escritos e cales están mal. Volve a escribir varias veces os que teñas mal.

    • Mirade este vídeo, faceds as ordes que vos manda: unha vez mirando e outra solo escoitando. Se queredes ver os subtítulos, tedes facer "clic" na rodiña que hai no video, abaixo á dereita e ir a subtitulos. Poñédeo en inglés, claro!

      Podedes escribir o texto na libreta. NOTA: sede ordenados.

  • VERBTOBE

  • Neste tema imos a aprender a dicir o que estamos facendo no momento de falar. WHAT ARE YOU DOING? / WHAT IS YOUR MUM DOING?... É moi doado, pero antes de nada teremos que repasar o verbo "TO BE" (AM /IS/ ARE) e acordarnos que á acción (é dicir, ao verbo principal hai que engadirlle "-ING"). Imos practicar!

    • What are you doing? (Qué estás facendo?)/ What are you eating? (Qué estás comendo?) / What are you cooking? (Que estás cociñando?)

      I’m playing cards/ I am eating a sandwich/ I’m cooking dinner.

      Estas oracións que nos din o que facemos no momento en que estamos a falar, chámanse “Present Continuous” (Presente Continuo). E constrúense así:

      AFIRMATIVA: SUXEITO ( I/ YOU/ MY FATHER…) – VERBO TO BE (AM/ IS /ARE) – VERBO PRINCIPAL (CON – ING).

      EXAMPLES:    I’m dancing.

                              You  are watching TV.

                               My parents are cleaning the car.

                              My dog is playing with me.

      Se fosen NEGATIVAS, terías que negar o verbo “TO BE”,  se fosen PREGUNTA, terías que poner o verbo “TO BE” en forma interrogativa.

      Repasa o verbo “TO BE” e mira e repite oralmente o vídeo que tes no enlace.

      Falamos mañán.

      Un bico grande.

      Carmen Barro

    • Fai a ficha que tes no enlace na libreta. Sé ordenad@. Le as indicacións que che dou ao abrir a páxina, arriba de todo.

    • Fai "click" no enlace de arriba para practicar as oracións con este xogo. Despois vólveo a facer copiando as oracións correctas na libreta. Ponlle un título. Exemplo: Present Continuous Sentences. Despois, se queres , podes seguir xogando con outros temas ou vocabulario.

    • Cada enunciado con un número que tedes aí é un exercicio con oracións diferentes e todos son exercicios do "Presente continuo", é dicir, o tema que estamos dando. Cando acabades un exercicio ou vos cansades del ou non vos sale, cerrades a pestaña na cruz que hai arriba e ides a outro exercicio. Os últimos son máis difíciles que os primeiros. Non vos preocupedes deles. Quero que miredes os distintos exercicios que hai e que fagades algún. NON TEDES QUE ESCRIBIR NADA NA LIBRETA. SOLO MIRAR COMO SON ESTAS PÁXINAS.

    • Vai ao enlace e traballa os diferentes exercicios que hai para aprender os "Membros da Familia". Despois podes ir a outros temas. O importante é que vaias vendo como funciona esta páxina tan interesante e que eu e os meus alumnnos e alumnas de 5º e 6º traballan tanto.

  • Neste tema aprenderás como usar as palabras: IN, ON, UNDER,  OVER, IN FRONT OF, BEHIND, NEXT TO, OPPOSITE. 

    Tamén revisaremos vocabulario da casa  e tamén do pueblo (TOWN).

    • IN, ON, UNDER, OVER, IN FRONT OF, BEHIND

      Terás que aprender este video de memoria. É o traballo que tes para hoxe. Apréndeo ben, fíxate que a man que fai de caixa non se move. Aprende o que quere dicir cada palabra.

    • Mira este video e repite varias veces o que di. 

      NOTA: BESIDES significa o mesmo que NEXT TO

    • Aquí tes moitos exercicios interactivos para facer sobre estas palabras que estamos a traballar (chámanse PREPOSITIONS OF LOCATION: PREPOSICIÓNS DE LUGAR). Son palabras que nos indican "onde está algo".

      Non tes que facelos todos. Pero, podes practicar para aprender de forma máis divertida.

      NOTA: É unha proba, se non podes facelos non pasa nada.

    •  

      THURSDAY, 23RD APRIL. 4º PRIMARIA

       Facede un debuxo que ocupe polo menos media folla. Podedes facelo de folla enteira se queredes, poñede cousas de tal maneira que podades facer frases despois como no exercicio do luns. Se tedes que repetir frases do luns non pasa nada. Debuxade por exemplo un xardín, unha sala, a clase, un parque, unha rúa, un corredor dun supermercado... no que haxa cousas das que podades escribir: IN, ON, UNDER, OVER, IN FRONT OF, BEHIND, NEXT TO, OPPOSITE (EN FRENTE DE). NOTA: SE NON CHE SAEN TODAS AS PALABRAS NON TE PREOCUPES.

      Pensa ben o exercicio antes de facelo para que che quede bonito e despois fai as oracións de forma ordenada, deixando un espazo e escribindo ben.

    •                AFIRMATIVA: THERE IS – THERE’S – HAI (VERBO HABER ) EN SINGULAR. EX:  There’s a big school in Valdoviño.

                                              THERE ARE- HAY (VERBO HABER ) EN PLURAL. EX:  There are two swimming pools in Valdoviño.

                                             RECORDA: EN NEGATIVA: THERE ISN’T / THERE  AREN’T 

                                              EN PREGUNTA:  IS THERE...? / ARE THERE...?

      Pois facede 10 oracións na libreta, despois de ver o vídeo  de vocabulario que vos puxen na páxina, para que vos axude coas palabras.

      Nota: se queredes escribir a palabra “MOITAS / MOITOS” escribide “MANY”.

    • Neste tema é importante que uses o dicionario.

  • THE TIME
    CLOCK


    • Neste video ides ver o mesmo que hai na fotocopia que tedes pegada na libreta. Repasade e sobre todo repetide as oracións.

    • Explora este xogo e aprende a dicir as horas.

    • Escribe na túa libreta a pregunta e as respostas das horas que tes na ficha. RECORDA: pregunta/resposta/ espazo. SÉ ORDENAD@.

      Se non tes a libreta na casa, pódelo facer nun folio ou follas soltas. Despóis podes grampalas, se non tes grampadora, numera as follas e méteas dentro dunha carpetiña.

      EXEMPLO: What is the time?

                          It's three o'clock.

    • EXTRA ACTIVITY. TUESDAY, 17TH MARCH, 2020

      Por último, e se aínda queres traballar máis, repasa o vocabulario das rutinas. Telas pegadas nunha fotocopia na libreta.RECORDA: routinas son aquelas accións que facemos con frecuencia.

    • Escoita este video varias veces e cántao tamén.

    • Copia a letra da canción na túa libreta. Respeta o espazo e sé ordenad@!!!!

    • 3. EXERCICIO: TUESDAY, 17TH, MARCH, 2020

      Escribe 10 oracións na libreta dicindo o que fas cada día.

      Example: I have lunch every day.

                      I read  eveyday.

    • Copiade os reloxos na libreta e escribide a oración correcta dicindo que hora é. EXAMPLE: IT'S  TWELVE O'CLOCK.

      O segundo exercicio é máis difícil pero seguro que sabedes facelo mirando polo esquema da libreta. Tedes que escoller unha das opcións que tedes debaixo. Se non vos sale non pasa nada. Facede o exercicio en dous días se queredes. SEDE ORDENADOS. MELLOR EN DOUS DÍAS BEN FEITO QUE NUN DÍA E MAL.

  • Neste tema falaremos do que nos gusta e do que non nos gusta. 

    •  Hoxe tedes unha folla con imaxes de alimentos. Quero que na libreta empecedes o tema poñendo: FOOD,  e despois facedes os debuxos dos alimentos que tedes na imaxe que vos din e debaixo lles poñedes o nome. Recordade que o tamaño da letra ten que corresponderse co tamaño do debuxo. Facede 6 debuxos en cada páxina, co nome do alimento debaixo, un pouco separadiño. SEDE ORDENADOS.

    • Fai "CLICK" no título que tes na línea anterior. Escribe na libreta 3 oracións como no modelo. Cambia o nome dos alimentos.

      1. I like apples, hamburgers and broccoli.

      2. I don't like  peas, hot dogs or coffee.

      3. Do you like corn?

    • Este vídeo ten oracións que aparecen en películas de Disney, nesas oracións aparece o verbo “TO BE” (AM /IS /ARE) en azul, no texto. Escoita varias veces o vídeo e escribe na libreta solo as oracións nas que aparece o verbo “TO BE”. Pon un título ao exercicio, despois escribes a oración e ao lado escribes o título da película e o ano no que se fixo, que aparecen tamén no vídeo. Tes que ir parando o vídeo, claro. Non traduzas o título ao castelán , déixao en inglés. Recorda que as oracións rematan cando hai un punto.

      Example: 1. “Timón this is Nala” – “The Lion King” (1994)

                       2. “I’m sixteen years old” – “ The Little Mermaid” (1989)

      e así fas con todas.

      Sé ordenad@, numera as oracións e escribe con boa letra.

    •  Ola, a todos e todas en 4º de Primaria. Hoxe tedes un vídeo cunha canción de exercicio. Primeiro fan a actividade física lento (SLOW)  e despois rápido (FAST).

      As oracións están en “presente continuo” porque están falando no momento de facer a actividade. Así vedes que a acción, é dicir, o verbo principal da oración,  está con “-ING”.

      Esta canción vainos servir para traballar co dicionario que tedes ao principio do tema. Eu douvos a letra da canción cuns verbos suliñados, a eses verbos quitádelles “-ING” e despois buscádelos no dicionario. NOTA: No dicionario podedes cambiar de español a inglés, e de inglés a español.

      Copiade os verbos na libreta nunha lista, e poñede o significado ao lado. Iso chámase “traducir”.

      Entendedes agora mellor o que di? Ben, se non atopades as palabras no dicionario, non quero que vos preocupedes, practicade a canción escoitando o vídeo e xa está.

    • Aquí tes a letra da canción e os verbos que tes que buscar no dicionario,  suliñados. Telos que buscar quitándolles "-ING".

    • Ola, a todos e todas. Hoxe temos unha historieta que ver no vídeo. Parécenme uns debuxos moi bonitos e unha historia moi sinxela. Se vos fixades sempre se repiten varias oracións:

      -We’re late: Chegamos tarde

      - It’s early: É cedo

      - What’s the harry?: Que présa (apuramento) hai?

      Hoxe, despois de escoitar o vídeo varias veces, quero que fagades un debuxo sobre a historia que acabades de ver. Poñédelle un título. Teñen que estar todos os personaxes. Ten que ocupar toda unha folla. Poñede o nome aos animais, en inglés, claro. Facédeo bonito e dálle color, se podes.

    • Mira este vídeo e fai a práctica oral que se che pide nel. É moi doado.

    • Aquí tes outro dialogo, practicádeo. Xa sabedes, parádelo, repetides, e así varias veces.

      NOTA: No vídeo na configuración, unha imaxe na marxe inferior esquerda tedes a imaxe de configuración (SETTINGS) que parece unha tuerca, aí podedes ralentizar a velocide na que falan. Ás veces, cando non entendemos o que din, é moi útil. Non é recomendable facelo sempre porque non estariamos escoitando o inglés real, pero si que axuda.

    • Fai "click" no título para ver un vídeo sobre LONDRES, a capital de Great Britain. 

    • Neste vídeo recoñeceredes o nome de moitos animais e ademáis aprenderedes a importancia de estar contento ou contenta e ser feliz con un mesmo ou mesma, tal e como somos.

  • Nesta unidade imos, de novo, a ver vídeos, escoitalos e aprender inglés.

  • FUTURE CONTINUOUS

    • Toda esa páxina é de exercicios para escoller "A" ou "AN". Chupado, cando teñas feitos varios e xa o comprendas podes deixalo.

    • Recorda: SOME: Úsase en afirmativas, e tamén en pregunta se son peticións ou ofrecementos. Pero recorda o importante: Úsase para afirmativas. ANY: Úsase para preguntas e negativas.

      Toda a páxina está chea de exercicios moi parecidos, cando xa teñas entendido ben como funcionan "some/any" e tamén o que significan xa non fagas máis.

    • Mira o que ten escrito na pizarra e intenta entender o que che di. Non tes que entender todas as palabras.

    • Neste vídeo tedes a explicación de cando se usa LITTLE (A LITTLE) // FEW (A FEW). Non vos preocupedes se non entendedes todo o importante é entender o básico.

      LITTLE: Para non contables.

      FEW: Para contables.

    • Practica neste enlace o visto anteriormente. Fai os exercicios máis sinxelos. Cando xa o teñas claro podes deixar de facer exercicios.

    •  

      MONDAY, 27TH APRIL, 2020

      1. Copia as oracións na libreta, sé ordenad@. Cada oración conténn “QUANTIFÏER”. Está suliñado. Escribe ao lado da oración a quen modifica ese Quantifier.

      Example:  “With a little help of my friends” by Joe Cocker : “A little” modifica a “help” que é unha palabra non contable.

       

      1. Busca en “Linguee” as palabras que non coñezas e  traduce as oracións ao galego ou ao castellano. 

      FRASE PARA ANALIZAR

      “With a little help of my friends” by Joe Cocker.

       “The way to know life is to love many things” by Vincent Van Gogh.

      Much effort, much prosperity” by Eurípides.

      “If you have a family that loves you, a few good friends, food on your table and a roof over your head you are richer than you think”

      “It’s better to have few real friends than to have a thousand fake ones”

      “Books, like friends, should be few and well chosen” by Samuel Johnson

    • 1.Usando o debuxo que tes nesta páxina escribe oracións na libreta con "QUANTIFIERS". Usa SOME, A (AN), MUCH, MANY, FEW, LITTLE, ANY, A LOT OF, HOW MUCH, HOW MANY (CANTOS ou CANTO en pregunta: HOW MUCH en pregunta non contables, e HOW MANY en pregunta contables).

      Non te preocupes do resto da fixa, é solo para que teñas o debuxo de referencia. Tamén tes aí o vocabulario que tamén te axudará.

      2. Unha vez que tes feitas esas oracións, serían 10, vas a  UNIT 3: GOING SHOPPING de EDIXGAL, e alí, antes de entrar no tema, tes unha TAREFA, para facer, é tan sinxela como que me escribas esas oracións e mas mandes.

      3. Por último, prepara ben esas oracións de forma oral e gravate en FLIPGRID, pódelas ler, por suposto, non tes que sabelas de memoria. Busca a pronunciación das palabras e escoitaas antes de gravarte.

      Ánimo, a ver como sae isto.

      Tes ata o martes que ven para facer estas tres tarefas.

      NOTA: Se non podes ir á páxina onde está o debuxo, no enlace (a min estame dando fallos) invéntate unha despensa ou nevera imaginaria.

      AS ORACIÓNS DEBERAN EMPEZAR CON "THERE IS ..." OU "THERE ARE..." SE SON AFIRMATIVAS, CLARO.

    • Tede paciencia ao cargar a páxina. Se non vos vai de ningunha maneira deixádeo e mirade un vídeo divertido en inglés, pero que ensine algo,eh!

    •  Tede paciencia ao cargar a páxina, lévalle tempo. Tamén tedes que ter activado o “Flash Player” se non o tedes instalado ,non se ven as imaxes. Se non vos carga mirade algún video en “YOUTUBE” ou simplemente repasade.

    • Neste tema é importante que uses o dicionario.

    • Imos facer un “DICTIONARY” con termos que usaríamos se tiveramos que ir ao médico. Unha vez visto o vídeo varias veces, pos un título e escribes as palabras que che escribo a continuación en inglés, búscalas no dicionario, non teñen que ir por orde alfabético, e escribes a súa tradución ao galego ou ao español, como queiras. NOTA:  ao mellor non tes que buscar as palabras no dicionario porque co propio vídeo xa te das conta do significado. Sé ordenad@, deixa espazo, escribe o significado correcto, non todos os significados. RECORDA QUE O SIGNIFICADO TEN QUE VER COA SAÚDE.

      MOI IMPORTANTE: MIRA O VÍDEO ATA O FINAL ANTES DE EMPEZAR A FACER O EXERCICIO. VAICHE AXUDAR MOITO!!!!

      PÓNOCHE UN ENLACE AO DICIONARIO AO PRINCIPIO DO TEMA, TAMÉN PODES USAR O WORDREFERENCE, TES O ENLACE MÁIS ARRIBA.

      Palabras que hai que buscar: ILLNESS, APPOINTMENT, HEALTH, ACHE, BACKACHE, EARACHE, HEADACHE, STOMACH ACHE, TOOTHACHE, INTESTINAL DISORDES, COLD, COOUGH, FEVER, FLU, DRY EYES, SORE THROAT,DIAORRHEA, FLATULENCE, FEEL (VERB) , SICK, HURT (VERB) ,  BAD, MISERABLE, FINE, GOOD, TERRIFIC, FANTASTIC, BAD, AWFUL, HORRIBLE, TERRIBLE, SNEEZE (VERB) ,  TIRED, TABLETS, PILLS, DRUGS.

      HOW DO YOU FEEL?

      WHAT’S WRONG?

      WHAT’S THE MATTER?  

    • Aquí tes tres vídeos máis este é o primeiro. Os outros dous están na ligazón de máis abaixo), relacionados co mesmo tema e moi parecidos. Míraos con calma. E repasa as palabras que fixeches no teu dicionario sobre “ILLNESS”. Nada máis. A próxima semana vouvos poñer unha tarefa sobre este tema. Pero xa falamos o luns.

      Un bico e descansade o fin de semana dos deberes e tomade moito aire libre.

      Mooitos bicos!

      Carmen Barro