Foro de dúbidas sobre as TACs

CREACIÓN CURSO AULA VIRTUAL

CREACIÓN CURSO AULA VIRTUAL

por Ana Álvarez Portela -
Número de respostas: 1

Ola Óscar:

Sería posible que en vez de crear un novo curso na aula virtual, elaboremos as tarefas que nos vas pedindo nun curso que xa teñamos creado para o alumnado?

Sinceramente, e supoño que igual que a maioría de nós, estou ata arriba de traballo e gustaríame que as tarefas que temos que facer me servan xa para o vindeiro curso e aínda que queden esbozadas e non estean listas xa para traballar co alumnado, poida continuar traballando nelas e sexa material xa para empregar.

É dicir, quero que me vaia quedando xa traballo feito!

Grazas de antemán pola túa resposta.

Saúdos!!

En resposta a Ana Álvarez Portela

Re: CREACIÓN CURSO AULA VIRTUAL

por Oscar Rodríguez García -

Bo día Ana, 

primeiramente disculpa a demora na resposta xa que pese a estar subscrito non me chegou a notificación da túa pregunta, para outra e mellor que usemos o mesaxeiro da Aula Virtual qeu manda as notificacións o correo edu.xunta.es. 

En referencia a túa petición non vexo problema en utilizar unha materia-curso xa creada, o problema pode estar na visualización das tarefas pola miña banda xa que me terías que matricular como convidado para visualizalas e despois pasado o curso desmatricularme, si non ves problema en elo adiante!!!, xa que os teus argumentos son mais que sólidos. 

Unha apretiña compañeira.

PD. Novamente disculpa pola demora, achego mensaxe tamén polo mensaxeiro que é mais rápido