Section Name Description
URL Guía da LOMCE: Lexislación e currículos editables.
Guía da LOMCE: Lexislación e currículos editables.

URL Orden ECD/65/2015, de 21 de enero, por la que se describen las relaciones entre las competencias, los contenidos y los criterios de evaluación de la educación primaria, la educación secundaria obligatoria y el bachillerato.

Orden ECD/65/2015, de 21 de enero, por la que se describen las relaciones entre las competencias, los contenidos y los criterios de evaluación de la educación primaria, la educación secundaria obligatoria y el bachillerato.

URL Exemplo de Programación LOMCE
Exemplo de Programación LOMCE
File Presentación

Presentación

Topic 2 File Exemplo de análise da competencia dixital
Exemplo de análise da competencia dixital
File Exemplo análise da CCL: comprensión
Exemplo análise da CCL: comprensión
File Exemplo análise CCL: expresión
Exemplo análise CCL: expresión
File Cadros CCL e estándares de Lingua Castelá
Cadros CCL e estándares de Lingua Castelá

File Plantilla análise CC estándares

Plantilla análise CC estándares

File Plantilla análise CC práctica de aula

Plantilla análise CC práctica de aula

File Plantilla análise competencia

Plantilla análise competencia

Topic 4 File Plantilla perfil de área

Plantilla perfil de área

File Miniperfil de área "tres minutos"

Miniperfil de área "tres minutos"

Topic 5 File Tarea integrada "tres minutos"

Tarea integrada "tres minutos"

File Minicurrículum "tres minutos"

Minicurrículum "tres minutos"

File Plantilla "tres minutos"

Plantilla "tres minutos"

File Plantilla tarea integrada

Plantilla tarea integrada

Topic 6 File Plantilla perfil de competencia

Plantilla perfil de competencia

File Exposición oral LGL secundaria

Exposición oral LGL secundaria

File Exposición oral MAT secundaria

Exposición oral MAT secundaria

File Exposición oral XH secundaria

Exposición oral XH secundaria

Topic 7 File Competencia en comunicación lingüística: desempeño da exposición oral a través dos estándares de aprendizaxe
Competencia en comunicación lingüística: desempeño da exposición oral a través dos estándares de aprendizaxe

File Exemplo de avaliación individualizada lingua
Exemplo de avaliación individualizada lingua
File Exemplo de avaliación individualizada matemáticas
Exemplo de avaliación individualizada matemáticas
File Guía do profesor avaliación individualizada de lingua
File Guía do profesor avaliación individualizada de matemáticas
Guía do profesor avaliación individualizada de matemáticas
File Marco xeral para a avaliación de individualizada de 3º de primaria
URL Preguntas liberadas secundaria (PISA 2015) e primaria (TIMSS 2015)
Preguntas liberadas secundaria (PISA 2015) e primaria (TIMSS 2015)
URL información sobre a avaliación individualizada de 3º de primaria do INEE

Información sobre a avaliación individualizada de 3º de primaria do INEE

URL Ligazón á información sobre a avaliación individualizada de 3º de primaria do INEE
Topic 8 File Exemplo de avaliación contextualizada e sen contextualizar
Exemplo de avaliación contextualizada e sen contextualizar

File Graduadores
Graduadores 
File Taxonomía reducida
Taxonomía reducida

File Ideas para construir as rúbricas: taxonomía de Bloom para a era dixital

Ideas para construir as rúbricas: Taxonomía de Bloom para a era dixital

File Exemplo rúbrica exposición oral
Exemplo rúbrica exposición oral

File Revisión da taxonomía de Bloom
Revisión da taxonomía de Bloom

File Rúbrica "tres minutos"

Rúbrica "tres minutos"

Topic 9 File Esquema do modelo de competencia profesional docente

Esquema do modelo de competencia profesional docente