Ir ao contido principal
AV
Neste momento está usando o acceso para convidados (Acceder)

HISTORIA DA FILOSOFÍA 2º(A)

  1. Taboleiro
  2. Cursos
  3. Bacharelato (Adultos)
  4. Segundo Curso
  5. HFIBA2
  6. Tema 14. O desenvolvemento contemporáneo do femini...
  7. Esquema texto 2. Beauvoir.

Esquema texto 2. Beauvoir.

Requisitos do completado

- Contexto: biografía, obras e influencias (marxismo, psicanálise, EXISTENCIALISMO - Heidegger / Sartre)

- Tese: "Non se nace muller, chégase a selo". Non existen elementos biolóxicos, innatos, que condicionen a definición de muller, a cal é un constructo que se impón e condiciona a posición da muller na sociedade.

- A muller definida como Alteridade, non como suxeito. Prexuízos que condicionan a categoría de muller, negándoselle a liberdade e autonomía: idealista, nominalista, NATURALISTA (a que aparece máis frecuentemente no texto) Buscar exemplos no texto: ao final, o exemplo que pon Beauvoir dos nenos e nenas, cuxas peculiaridades biolóxicas non os diferencia social, culturalmente... Esas diferencias son artificiais.

- Solución para a situación de subordinación e inferioridade da muller: 1) Recoñecer a Alteridade 2) Situarse e recoñecer os problemas que xorden da categoría de muller 3) Recoñecerse como ser-para-si.

- A necesidade da sororidade para a liberación da muller-

- Conclusión: a actualidade do pensamento de Beauvoir. Influencia do seu pensamento no desenvolvemento da Segunda Onda do Feminismo, centrada na liberación da muller, na súa emancipación como suxeito libre. Verdadeiramente a súa obra "O Segundo Sexo" serve de ponde entre o feminismo ilustrado da Primeira Onda e as perspectivas máis contemporáneas. Influiu en autoras contemporáneas como Judith Butler, autora do "Xénero en disputa" e principal referente intelectual da chamada Teoría Queer.

◄ Modelo de comentario Simone de Beauvoir
Glosario ►

Bloques

Omitir Navegación

Navegación

  • Taboleiro

    • Inicio do sitio

    • Páxinas do sitio

      • Os meus cursos

      • Etiquetas

      • ForoNoticias do sitio

    • Os meus cursos

    • Cursos

      • Bacharelato (Adultos)

        • Primeiro Curso

        • Segundo Curso

          • LLG 2º BACH (A) 25-26

          • EDMN 2º BACH (A) 25-26

          • Mat. CC.SS II | 2º Bach AD | 25-26

          • PSI 2º BACH (A) 25-26

          • HFIL 2º BACH (A) 25-26

          • LAT II 2º BACH (A) 25-26

          • FIS 2ºBACH (A) 25-26

          • QUI 2ºBACH (A) 25-26

          • MAT II | 2º BACH AD | 25-26

          • LG 2º BACH AD 24-25

          • HISTO_FILOSOFÍA

          • HFIBA2

            • Xeral

            • Información xeral sobre a materia.

            • Tema 1. Os berces da filosofía. O pensamento preso...

            • Tema 2. A filosofía de Aristóteles.

            • Tema 3. A ciencia e filosofía do Helenismo.

            • Tema 4. A filosofía medieval: Agostiño de Hipona e...

            • Tema 5. O nominalismo de Guillerme de Ockham e a c...

            • Tema 6. Os berces da Modernidade: método, revoluci...

            • Tema 7. O racionalismo de Descartes.

            • Tema 8. O empirismo de Locke e Hume.

            • Tema 9. O pensamento da Ilustración.

            • Tema 10. O idealismo transcendental de Immanuel Kant.

            • Tema 11. Alienación e ideoloxía na filosofía de Ka...

            • Tema 12. Nietzsche e a crítica á cultura occidental.

            • Tema 13. Hannah Arendt: a condición humana e a crí...

            • Tema 14. O desenvolvemento contemporáneo do femini...

              • FicheiroSimone de Beauvoir.

              • URLVídeo-resumo. Simone de Beauvoir.

              • CartafolEsquema pregunta Simone de Beauvoir

              • FicheiroModelo de comentario Simone de Beauvoir

              • CartafolEsquema texto 2. Beauvoir.

              • CartafolGlosario

              • CartafolExemplo de comentario de actualidade - Simone de B...

            • Tema 15. A filosofía española do século XX: Ortega...

      • Educación Secundaria Obligatoria

      • Educación Secundaria (Adultos)

      • Ciclos Formativos FP

      • Bacharelato

      • IES As Mariñas

      • Familias

      • TEMPORAL

Supplementary blocks

Neste momento está usando o acceso para convidados (Acceder)
HFIBA2
Resumo da retención de datos
Políticas
Obter a aplicación móbil