Ir ao contido principal
AV
Neste momento está usando o acceso para convidados (Acceder)

HISTORIA DA FILOSOFÍA 2º(A)

  1. Taboleiro
  2. Cursos
  3. Bacharelato (Adultos)
  4. Segundo Curso
  5. HFIBA2
  6. Tema 8. O empirismo de Locke e Hume.
  7. Esquema Texto II. Hume.

Esquema Texto II. Hume.

Requisitos do completado
  • Contexto
  • Principios básicos do empirismo: todo o coñecemento procede da experiencia, todos os contidos da nosa mente proceden da experiencia, polo que non hai ideas innatas (preexistentes)
  • Percepcións (contidos da mente) Hume divídeas en impresións e ideas, sendo as primeiras máis vivaces que as segundas (as ideas son copias das impresións) As impresións poden ser de sensación ou reflexión. Impresións e ideas poden ser simples e complexas.
  • PARA QUE UNHA IDEA SEXA SIGNIFICATIVA DEBE PROCEDER DUNHA IMPRESIÓN, DUNHA EXPERIENCIA.
  • As ideas complexas fórmanse por asociación de ideas simples: mazá é unha idea complexa formada por ideas simples como vermello, etc. Estas asócianse a través das leis de asociación: contigüidade, semellanza e causa-efecto.
  • TESE: CRÍTICA Á IDEA DE SUBSTANCIA, clave na crítica á metafísica que fai Hume. Nos non temos impresión dunha substancia, dunha cousa como "ouro", esta idea é froito da "xuntar" moitas ideas simples que si proceden doutras impresións simples: cor, forma, etc. Polo que a idea "substancia" non é significativa, é dicir, non é parte do noso coñecemento.
  • Crítica as tres substancias de Descartes: xa fixemos a crítica á substancia extensa. O mesmo esquema serve para a crítica ao eu (alma/mente) e a substancia infinita: non teño unha impresión das mesmas.
◄ Modelo de comentario. David Hume.
Esquema pregunta Hume. ►

Bloques

Omitir Navegación

Navegación

  • Taboleiro

    • Inicio do sitio

    • Páxinas do sitio

      • Os meus cursos

      • Etiquetas

      • ForoNoticias do sitio

    • Os meus cursos

    • Cursos

      • Bacharelato (Adultos)

        • Primeiro Curso

        • Segundo Curso

          • LLG 2º BACH (A) 25-26

          • EDMN 2º BACH (A) 25-26

          • Mat. CC.SS II | 2º Bach AD | 25-26

          • PSI 2º BACH (A) 25-26

          • HFIL 2º BACH (A) 25-26

          • LAT II 2º BACH (A) 25-26

          • FIS 2ºBACH (A) 25-26

          • QUI 2ºBACH (A) 25-26

          • MAT II | 2º BACH AD | 25-26

          • LG 2º BACH AD 24-25

          • HISTO_FILOSOFÍA

          • HFIBA2

            • Xeral

            • Información xeral sobre a materia.

            • Tema 1. Os berces da filosofía. O pensamento preso...

            • Tema 2. A filosofía de Aristóteles.

            • Tema 3. A ciencia e filosofía do Helenismo.

            • Tema 4. A filosofía medieval: Agostiño de Hipona e...

            • Tema 5. O nominalismo de Guillerme de Ockham e a c...

            • Tema 6. Os berces da Modernidade: método, revoluci...

            • Tema 7. O racionalismo de Descartes.

            • Tema 8. O empirismo de Locke e Hume.

              • URLContexto Locke

              • CartafolTema 8. Parte I. A filosofía política de John Locke.

              • URLVídeo resumo Locke

              • FicheiroEsquemas textos Locke ABAU

              • CartafolModelo de comentario. John Locke.

              • CartafolEsquema pregunta Locke

              • CartafolExemplo de texto de actualidade. Locke.

              • URLContexto Hume.

              • CartafolTema 8. Hume.

              • URLVídeo resumo de Hume

              • CartafolModelo de comentario. David Hume.

              • CartafolEsquema Texto II. Hume.

              • CartafolEsquema pregunta Hume.

              • CartafolGlosario Hume.

              • CartafolAutores relacionados

              • CartafolEsquemas clases repaso

              • CartafolExemplo de comentario de actualidade - Locke.

            • Tema 9. O pensamento da Ilustración.

            • Tema 10. O idealismo transcendental de Immanuel Kant.

            • Tema 11. Alienación e ideoloxía na filosofía de Ka...

            • Tema 12. Nietzsche e a crítica á cultura occidental.

            • Tema 13. Hannah Arendt: a condición humana e a crí...

            • Tema 14. O desenvolvemento contemporáneo do femini...

            • Tema 15. A filosofía española do século XX: Ortega...

      • Educación Secundaria Obligatoria

      • Educación Secundaria (Adultos)

      • Ciclos Formativos FP

      • Bacharelato

      • IES As Mariñas

      • Familias

      • TEMPORAL

Supplementary blocks

Neste momento está usando o acceso para convidados (Acceder)
HFIBA2
Resumo da retención de datos
Políticas
Obter a aplicación móbil