¿Somos suficientemente conocidos?

¿Somos suficientemente conocidos?

por Juan Ramón Vázquez Pis -
Número de respostas: 2

Ya sé que desborda estrictamente el tema de la nueva normativa, pero me pregunto:

- si sería posible evaluar en qué medida el público potencialmente interesado conoce nuestra oferta.

- si se podrían proponer otras ideas para aumentar esa "notoriedad". A veces, sé que se publican anuncios en la prensa y demás, pero tal vez se podrían/deberían considerar otros canales, como las redes sociales, quizás solicitando la colaboración de nuestro alumnado. Yo no estoy demasiado puesto en estos temas, pero estoy convencido de que juntos podríamos encontrar ideas interesantes.

Juan

En resposta a Juan Ramón Vázquez Pis

Re: ¿Somos suficientemente conocidos?

por Alicia Gil -

Eu teño crido que a comunidade si coñece á EOI. Non sei se será unha percepción miña como de persoa de fóra... Pero realmente penso que ten unha posición importante ao menos na sociedade de Vigo, que é a que coñezo máis o menos... De todos xeitos, creo que todo o que se fai para fóra da escola repercute. Tamén o que dis, Juan, das redes sociais pode ser un bo canle. Eu non estou moi metida niso pero as novas xeracións están moi pendentes. Sería unha posibilidade que habería que pensar.

Saúdos

Alicia

En resposta a Alicia Gil

Re: ¿Somos suficientemente conocidos?

por Juan Ramón Vázquez Pis -

No es que piense que no se nos conoce. Pensaba más bien en la posibilidad de diversificar los canales para aumentar, si cabe, nuestra "notoriedad".

Saludos,

Juan