Por admin, 23 Abril, 2024

Este curso, a Escola de Canteiros realizar谩 un procedemento parello 谩s probas libres de FP para a obtenci贸n do t铆tulo propio, destinadas ao alumnado con algunha materia pendente.

Por admin, 9 Febreiro, 2024

Nestas 煤ltimas semanas, acudiron 谩 Escola de Canteiros de Poio varios medios de comunicaci贸n para observar de primeira man, documentar e divulgar a formaci贸n que se imparte no noso centro.

As铆, acudiu La Sexta Noticias para realizar unha reportaxe sobre a Escola, ao ser un centro 煤nico no m煤ndo, e falaron con Lolo Coia, con Adri谩n Otero, e con alumnos e alumnas.

Por admin, 23 Novembro, 2023
Ter谩 beneficios para o alumnado, que obter谩 t铆tulos oficiais ao rematar a s煤a formaci贸n e para os antigos alumnos que poder谩n acreditar experiencia profesional. A actividade lectiva regrada comezar谩 no curso 2024-2025, cunha oferta de formaci贸n centrada na construci贸n, restauraci贸n e rehabilitaci贸n de edificios. Remarca a revoluci贸n que constit煤e a FP en Galicia, que para o curso 2023-2024 contar谩 coa maior oferta da prazas da s煤a historia.
Por admin, 24 Agosto, 2022

Un traballo da Escola de Canter铆a, centro dependente da Deputaci贸n de Pontevedra, homenaxear谩 谩s v铆timas do naufraxio do barco "Angel", producido 0 9 de setembro de 1968 no Cabo Home. O monumento, tallado a petici贸n da Comisi贸n de Festas de Meira (Moa帽a) ser谩 inaugurado inaugurado na noiti帽a deste xoves, 25 de agosto, no porto moa帽茅s durante os actos polo d铆a do Carme. Aos actos asistir谩 a deputada provincial Noem铆 Outeda en representaci贸n da Deputaci贸n.