Section outline

  • Despois de visualizar o video de " o monstro de cores coronavirus" realizaremos as seguintes tarefas:

    1. Debuxar e colorear as figuras dos protagonistas do conto: Tendo o modelo das figuras diante, debuxar, colorear e despois recortar usando cartón e ceras de cores. Obxectivos: asociar as cores ás emocións, desenvolver a creatividade para que o neno/a as manipule ao seu antoxo, xogue con elas, conte o conto...  Premer sobre as imaxens.

    Cuándo me siento así? | Gevoelens, Boeken El monstruo de colores” no es un libro de emociones | Garabatos y ...

    2. Ruleta das emocións (poñome en función de como me sínto): Nesta tarefa xogaremos coa ruleta e os panos, según saía a cor na ruleta porémonos un pano ou outro e deberemos escenificar a emoción. Materiais: Cartón para facer máis consistente a ruleta, frecha de cartón, parafuso e torca para que xire a frecha, ruleta de emocións e panos, bufandas… coas cores das emocións. Obxetivos: Asociar unha cor cunha emoción, expresar as emocións verbalmente ou a través dos xestos. Premer na imaxe.

    El Monstruo de Colores

    3. Parchis do monstro de cores: Materiais: deixo dúas versións do clásico parchis. Un taboeiro de parchis clásico para os nenos/as máis maiores coas súas fichas e outro taboeiro de parchis adaptado para os máis pequenos/as (a partir de 3 anos), con menos casillas e coas súas fichas, e un dado personalizado cos monstros de cores.  

    Preme na imaxe