Foro de MERCAars CONSTRUCTOR

A arte é esencial? Quen está tras ela? Toda a cantidade de diñeiro que se inverte merece a pena?

Re: A arte é esencial? Quen está tras ela? Toda a cantidade de diñeiro que se inverte merece a pena?

por Usuario eliminado -
Número de respostas: 0
Na miña opinión a arte é esencial na vida dos seres humanos xa que,como vimos na clase,pode funcionar como una válvula de escape para unha sociedade estresada e nerviosa,desta maneira a arte funciona como expresión dos sentimentos máis ocultos plasmados nun lienzo e evitando que desencadeen ataques de rabia ou ansiedade en calquera persona.Por outra parte a arte,na miña opinión,presenta un gran factor económicp,é dicir,coa arte faise moitas veces negocio xa que hay obras que valen milleiros de euros.Outra das razón polas que creo que a arte é esencial é porque eu creo que pode ser un símbolo de cultura,é dicir,na arte rupestre por exemplo,os individuos que a realizaban deixaban claro a súa técnica de caza colectiva e como era a súa cultura.
Con respecto a tua pregunta de se merece a pena pagar un diñeiral por unha obra de arte,eu,persoalmente non o pagaría pero hai pesoas,amantes do arte,coleccionistas que o pagan con moito gusto,e este diñeiro xa é un dos motores que moven a creación de obras de arte.