Na miña opinión, a arte, de non chegar a coñecerse como tal, non sería en absoluto necesaria (como por exemplo a música hoxe en día é unha necesidade, axuda e para moitos seres humanos é necesaria, per de non chegar a coñecela, non o sería). Agora ben, unha vez coñecida a arte, podemos atopala en todas partes, podemos considerala como imprescindible en moitos aspectos e moita xente considedaríaa como absolutamente necesaria. Maila penso que algún tipo de arte, o gastos que xenera todo este mundo...todo iso poderiase reducirse ou simplemente non "malgastar" o diñeiro en cosas innecesarias. Esta contradición débese a que, na miña opinión podería clasificar a arte en obxetos ou creacións necesarios (como a cociña, se é considerada como arte, a literatura...) e innecesarios (como todo ese tipo de esculturas ou cadros). En resumo, eu meteríame dentro do grupo que considera a arte, nun trazo máis xeral, innecesaria.
Re: A arte é esencial? Quen está tras ela? Toda a cantidade de diñeiro que se inverte merece a pena?
por Usuario eliminado -
Número de respostas: 0