Salta al contenido principal
En este momento está usando el acceso para invitados (
Acceder
)
Tecnoloxía e Dixitalización 1º ESO
Página Principal
Cursos
Tecnoloxía
Peregrina Pintos
Tecnoloxía e Dixitalización 1º ESO
General
Os métodos de estudo
Os métodos de estudo
Requisitos de finalización
Haga clic en el enlace
Os métodos de estudo
para abrir el recurso.
Ir a...
Ir a...
O proceso tecnolóxico
A metodoloxía de proxectos
Debuxo pixelado e resolución de imaxes
Tarefa 1.0: O meu Avatar
Tarefa 1.1: Debuxo pixelado de diferentes resolucións
Ligazón ao Programa Piskel
Tarefa 1.2: Resolución da pantalla do teu ordenador
Tarefa 1.3: Fondo de pantalla para o ordenador do instituto.
Tarefa 1.4: Gif animado (extra)
Tarefa 1.8: Búsqueda de Imaxes en Google
Tarefa 1.9: Debuxo pixelado en diferentes resolucións con PiskelApp
Diseño vectorial
Ficheiro en formato .png
Ficheiro formato .svg
Tarefa 1.5: Exercicios de deseño en 2D con LibreOffice
Tarefa 1.6: Desfile de modelos inclusivo
Modelos de cor de pel humana
Manequí para facer vestido
Iniciación ao deseño e fabricación en 3D: BlocksCAD
Tarefa 3.1: Debuxa en Blockscad as seguintes figuras básicas
Tarefa 3.2: Move as figuras anteriores para que se vexan todas no mesmo tapiz
Tarefa 3.3: Sumando e restando crea as seguintes figuras
Tarefa 3.4 : Textos en Blockscad
Tarefa 3.5 Pezas do tetraminos (opcional)
A madeira e os seus derivados
Tarefa 2.1 : Identificación e propiedades dos materiais derivados da madeira
Tarefa 2.2 Cuestionario sobre a madeira
Materiais metálicos
Tarefa 2.3 : Identificación e propiedades dos metais
Grupo laranxa metais
Tarefa 2.4 Cuestionario sobre metais
Materiais Téxtiles
Tarefa 2.5 : Identificación de tecidos e características
Tipos de tecido a analizar
Tarefa 2.6 : Cuestionario sobre materiais téxtiles
Tarefa 3.1 A organización no taller de tecnoloxía
As ferramentas no taller
Materiales y herramientas
Técnicas de unión de pezas de madeira e metal
Tarefa 3.2 Ferramentas para madeira
Tarefa 3.3 Ferramentas para madeira e metal.
Tarefa 3.5 Ferramentas para madeira, metal e textil.
Coser a máquina
Tarefa 3.5 . Coser a máquina "sen fío".
Coser a man
Tarefa 3.7. Cosemos un botón, un corchete e un automático.
Fabricación de roupa partindo dunha ficha técnica
As medidas para patronaxe
Patrón do chubasqueiro de can
Proceso de construción
Folla de proceso rematada
Avaliación do proxecto
Evaluación del proyecto: Colaborando con la protectora
Test Proxecto Tear
Libro de Estructuras
Teoría ESTRUCTURAS
Boletín 1 Estructuras
Tarea 4.1: Cuaderno de clase
Tarea 4.2: Las estructuras resistentes
Tarea 4.3: Las estructuras ligeras, estables y estéticas
Tarefa 4.4: mapa conceptual de estruturas
¿Por qué no se cayó la Notre Dame?(vídeo de TER)
Tarefa 4.5 : Estruturas das catedrais(preguntas sobre o vídeo)
Tarea 4.6: Infografía sobre un edificio emblemático
Escolle ponte para a túa infografía
Que é unha infografía
INFOGRAFIA EXEMPLO
Páxina descarga LibreOffice
Exercicios Estructuras
As 10 pontes máis bonitas de Europa
Tarea 4.7 Proyecto de construcción de un puente
Rúbrica de evaluación del puente
Exame de 2ª Avaliación
Modelo para CNC
Tarea 4.8. Diseño individual de pilares y zapatas
Cuestionario Proxecto Ponte
Electricidade
Laboratorio de electricidad (PHET)
Tarea 5.1: Prácticas de electricidad hechas en clase
Tarea 5.2: Conceptos básicos de electricidade (test de repaso)
Tarefa 5.3: Esquema de circuíto eléctrico (repaso)
Juega repasando los símbolos
Identifica os símbolos
Cuestionario Electricidad
Microblock: para programar Adafaruit PCE
Robótica con ADAFRUIT PLAYGROUND CIRCUIT EXPRESS
Libro de prácticas de robótica (1º A)
Ligazón ao libro de prácticas de robótica
Puntos extras na avaliación
Seguridade e protección de datos (presentación)
Bibliotecas escolares en rede
Nombre de usuario en ELBE
Recomienda un libro
O proceso tecnolóxico ►