Ir ao contido principal
AV espazoAbalar
  • Galego ‎(gl)‎
    Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Galego ‎(gl)‎
Neste momento está usando o acceso para convidados (Acceder)

A Covid-19 vista dende o enfoque das diferentes áreas curriculares

  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Aulas virtuais achegadas polo profesorado
  4. A Covid-19 vista dende o enfoque das diferentes ár...
  5. 10. Proporciones directas e inversas de la Covid-19
  6. Coronavirus SERGAS

Coronavirus SERGAS

Requisitos do completado
Abertas: martes, 5 de outubro de 2021, 12:00 AM
Pendente: martes, 12 de outubro de 2021, 12:00 AM


Accede a la siguiente dirección para encontrar la información que se pide:

htpps://coronavirus.sergas.gal/datos/#/gl-ES/galicia

a) Indica el número de mujeres y hombres infectad@s por cada 100 habitantes.

b) Indica qué porcentaje de las personas fallecidas por Covid tenían entre 80 y noventa años. 

c) Indica que porcentaje de las personas fallecidas por Covid tenían más de 80 años. ¿Esto justifica que sea la franja de edad que haya empezado a vacunarse? Razona tu respuesta.

d) De los pacientes con infección activa, ¿cuántos están ingresados a día de hoy?

e) De los hospitalizados a día de hoy, ¿cuántos están en cuidados intensivos? ¿Qué porcentaje representa?

f) A la vista de los datos, ¿cuál es el porcentaje de cura de la enfermedad?


◄ Tasas de vacunación (offline, actualizado 30/06/2021)
Coronavirus SERGAS (offline, actualizado 30/06/2021) ►

Bloques

Omitir Navegación

Navegación

  • Inicio

    • Páxinas do sitio

      • Os meus cursos

      • Etiquetas

    • Os meus cursos

    • Cursos

      • Aulas virtuais achegadas polo profesorado

        • Tecendo código

        • A Covid-19 vista dende o enfoque das diferentes ár...

          • PFPP O2031087 IES Carlos Casares (Liña de traballo...

          • 1. COVID: Stopping the spread

          • 2. A túa voz encanto

          • 3. Virus: no límite da vida

          • 4. La entrevista: gente de Viana en tiempos de Covid

          • 5. Erradicar / Eliminar / Suprimir o coronavirus

          • 6. Actividad física y salud frente a la Covid-19

          • 7. Covid-19. Vías de transmisión. Aerosois.

          • 8. Covid-19: datos de su incidencia.

          • 9. Marchando una de números para la Covid-19

          • 10. Proporciones directas e inversas de la Covid-19

            • FicheiroGuía didáctica

            • FicheiroRazón y proporción

            • FicheiroProporción directa (teoría y ejemplos)

            • FicheiroProporción inversa (teoría y ejemplos)

            • TarefaLa eficacia de las vacunas

            • FicheiroLa eficacia de las vacunas (offline, actualizado 3...

            • TarefaTasas de vacunación

            • FicheiroTasas de vacunación (offline, actualizado 30/06/2021)

            • TarefaCoronavirus SERGAS

            • FicheiroCoronavirus SERGAS (offline, actualizado 30/06/2021)

            • ProbaExamen 1: "La vacuna AstraZeneca"

            • ProbaExamen 2: "¿Qué mascarilla usamos principalmente?"

          • Licenza e descargas

        • English Year 6

        • CIENCIAS NATURAIS

        • CIENCIAS SOCIAIS

        • Física e Química 3º ESO

        • Laboratorio de química

        • Iniciación á actividade emprendedora e empresarial

        • Curso de Inglés - 3º ESO

        • Aula virtual Economía de la Empresa

        • Economía de la empresa

      • Miscellaneous

      • Cursos creados polo profesorado

      • Innovación educativa

Supplementary blocks

Neste momento está usando o acceso para convidados (Acceder)
Covid_enfoques
  • Galego ‎(gl)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Galego ‎(gl)‎
Resumo da retención de datos
Políticas
Obter a apli móbil