Ir ao contido principal
AV espazoAbalar
  • Galego ‎(gl)‎
    Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Galego ‎(gl)‎
Neste momento está usando o acceso para convidados (Acceder)

A Covid-19 vista dende o enfoque das diferentes áreas curriculares

  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Aulas virtuais achegadas polo profesorado
  4. A Covid-19 vista dende o enfoque das diferentes ár...
  5. 10. Proporciones directas e inversas de la Covid-19
  6. Tasas de vacunación

Tasas de vacunación

Requisitos do completado
Abertas: martes, 5 de outubro de 2021, 12:00 AM
Pendente: martes, 12 de outubro de 2021, 12:00 AM


Accede al siguiente contenido sobre tasas de vacunación a nivel mundial y responde a las preguntas que se plantean.

https://elpais.com/sociedad/2021-03-01/asi-evoluciona-la-vacunacion-contra-la-covid-en-espana-y-en-el-mundo.html

a) Indica el número de dosis distribuídas en España y el número de dosis administradas.

b) A partir de los datos del apartado anterior, averigua que porcentaje de vacunas de las recibidas se han administrado.

c) ¿Que motivos te parece que propician que no se haya administrado el total de las dosis?

d) Indica el número de personas totalmente vacunadas en Galicia.

e) Elige un gráfico o cuadro de datos y un aspecto concreto del mismo. Prepara una intervención de un minuto para explicarlo a toda la clase.


◄ La eficacia de las vacunas (offline, actualizado 30/06/2021)
Tasas de vacunación (offline, actualizado 30/06/2021) ►

Bloques

Omitir Navegación

Navegación

  • Inicio

    • Páxinas do sitio

      • Os meus cursos

      • Etiquetas

    • Os meus cursos

    • Cursos

      • Aulas virtuais achegadas polo profesorado

        • Tecendo código

        • A Covid-19 vista dende o enfoque das diferentes ár...

          • PFPP O2031087 IES Carlos Casares (Liña de traballo...

          • 1. COVID: Stopping the spread

          • 2. A túa voz encanto

          • 3. Virus: no límite da vida

          • 4. La entrevista: gente de Viana en tiempos de Covid

          • 5. Erradicar / Eliminar / Suprimir o coronavirus

          • 6. Actividad física y salud frente a la Covid-19

          • 7. Covid-19. Vías de transmisión. Aerosois.

          • 8. Covid-19: datos de su incidencia.

          • 9. Marchando una de números para la Covid-19

          • 10. Proporciones directas e inversas de la Covid-19

            • FicheiroGuía didáctica

            • FicheiroRazón y proporción

            • FicheiroProporción directa (teoría y ejemplos)

            • FicheiroProporción inversa (teoría y ejemplos)

            • TarefaLa eficacia de las vacunas

            • FicheiroLa eficacia de las vacunas (offline, actualizado 3...

            • TarefaTasas de vacunación

            • FicheiroTasas de vacunación (offline, actualizado 30/06/2021)

            • TarefaCoronavirus SERGAS

            • FicheiroCoronavirus SERGAS (offline, actualizado 30/06/2021)

            • ProbaExamen 1: "La vacuna AstraZeneca"

            • ProbaExamen 2: "¿Qué mascarilla usamos principalmente?"

          • Licenza e descargas

        • English Year 6

        • CIENCIAS NATURAIS

        • CIENCIAS SOCIAIS

        • Física e Química 3º ESO

        • Laboratorio de química

        • Iniciación á actividade emprendedora e empresarial

        • Curso de Inglés - 3º ESO

        • Aula virtual Economía de la Empresa

        • Economía de la empresa

      • Miscellaneous

      • Cursos creados polo profesorado

      • Innovación educativa

Supplementary blocks

Neste momento está usando o acceso para convidados (Acceder)
Covid_enfoques
  • Galego ‎(gl)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Galego ‎(gl)‎
Resumo da retención de datos
Políticas
Obter a apli móbil