Despois de cada sesión...
Requisitos do completado
Acceda a través de FProfe > Xestión Actividades > Código da actividade > Xestión diaria
Unha vez tivo lugar a sesión, cómpre formalizar o rexistro de asistencia e tomar nota do traballo realizado. As actas permiten levar un control do feito entre as diferentes sesións e son parte da xustificación do PFPP, polo que deben cubrirse con rigorosidade. Con todo, resulta moito máis sinxelo do que parece:
Paso a paso
- Acceda á zona de xestión da súa actividade.
- Diríxiase á lapela Xestión diaria e, a continuación, Calendario.
- Na listaxe inferior busque a sesión correspondente e prema en Modificar.
- Prema no botón Engadir datos para a acta de reunión.
- Complete os apartados da acta con información concisa e relevante.
Máis información
- Observacións
Unha breve frase, a modo de asunto, que describa o propósito principal da reunión. - Orde do día
Índice de temas a abordar na reunión. - Temas tratados
Breve descrición dos contidos desenvolvidos durante a sesión. - Acordos e compromisos
Relación de accións e responsables do traballo que se desenvolverá ata a vindeira sesión. - Propostas para a próxima xuntanza
Avance de temas que poden ser de interese abordar na seguinte reunión coma orde do día.
- Observacións
- Prema no botón Gravar.
- Na listaxe inferior busque a sesión correspondente e prema en Xerar acta.
Máis información
Estas actas deben ser asinadas pola persoa que exerza a coordinación da actividade (grupo de traballo ou seminario) e arquivadas no centro para a súa posible consulta.
⚠️
Por favor, non confunda esta función co botón Xerar acta final
Este empregarase á conclusión do PFPP para emitir as certificacións.