Non me aparece a asistencia

Non me aparece a asistencia

por ESTEFANÍA LEMOS VÁZQUEZ -
Número de respostas: 6

Boas tardes, 

Non me aparece a asistencia a sesión 3. Falei a través do chat, non sei se os serve de comprobante. Non saín ata finalizada a sesión dando as grazas tamén polo chat. Como podo facer para que non volva pasar este erro? Grazas, Estefanía Lemos

En resposta a ESTEFANÍA LEMOS VÁZQUEZ

Re: Non me aparece a asistencia

por ESTEFANÍA LEMOS VÁZQUEZ -
Acabo de realizar a formación da sesión 2, xa que ese día tiña formación docente presencial no meu centro, e respondín correctamente as 4 preguntas. Sin embargo non me aparece en cualificacións conforme a teño feita.
Grazas.

por MONTSERRAT CABEZAS GÓMEZ -
A min tampouco me aparece a realización da sesión 1 "; a realicei en diferido", e respostei ás catro preguntas. A realicei o 16-12-2023. Non sei se é cuestión de tempo, ou houbo algún erro. Grazas de anteman.

por MANUEL OTERO JORGE -
Xa che debería aparecer marcada a sesión. Recorda premer na estrela da barra de navegación cando remates de visualizar o vídeo.

Saúdos.

por NURIA MARTÍNEZ ÁLVAREZ -
Eu fixen a sesión 3 en diferido respondendo as preguntas e tampouco me consta a asistencia. Dixéronme que ó finalizar o vídeo aparecía algunha pestaña para enviar e non me apareceu nada.
En resposta a NURIA MARTÍNEZ ÁLVAREZ

por MANUEL OTERO JORGE -

Xa che debería aparecer marcada a sesión. Recorda premer na estrela da barra de navegación cando remates de visualizar o vídeo.

Saúdos.