Hola, estuve viendo los vídeos sobre 5HP y me gustaron mucho varios recursos, entre ellos el de Flashcards. Fui a mi aula virtual y no me aparece cuando entro en el recurso 5HP. Aparte de ese, me dio la sensación que tengo muchos menos recursos que los que salen en el primer vídeo de las explicaciones sobre H5P. Todos los recursos me salen con "Details", ninguno con "Get". ¿será la versión de Moodle? Gracias.
Boas María José, os recursos H5P si que os tes dispoñibles, os que aparecen con "Details" están listos para ser usados, si fas click nese botón a seguinte pantalla que che aparece xa tes un botón que pon "Use".
Si como neste caso, aparece "Update", tes que facer click nel para actualizar o recurso.
No caso dos recursos H5P que aparece "Get", terías que facer click para instalalo, logo diso xa che aparece "Details".
Esto todo o tes exlicado no primeiro vídeo de H5P: "Introdución a H5P" , que está en H5P: Introdución á imaxes interactivas Contido Interactivo .
Espero ter sido de axuda.
Un saúdo,
Alicia
Hola Alicia, gracias por responder en fin de semán. Perdoa, pero non me debín explicar ben. A mín non me aparece o recurso Flashcards, ou non sei velo.Todos os recursos que me aparecen están co botón "details".
Entendo perfectamente o de premer no botón "get" para actualizar o recurso... pero a mín no me aparecen ningún recurso con este botón.
Tamén probei a buscalo na lupa da ventá dos recursos e non aparece.
Mando captura de pantalla para que os vexas toos os que me aparecen ordenados alfabéticamente.
Non sei qué estou a facer mal, ou como conseguir que apareza na lista.. Gracias.
Perdoa, pero incialmente non entendín o teu problema, comentoche outra maneira que poderías crear un contido interactivo H5P.
No menú de Navegación do teu curso (si non cambiaron o tema na Aula Virtual do teu centro, estaría a esquerda), tes a opción Banco de contidos
Aparecerá o seguinte menú:
Comproba si no botón de Engadir, atopas a opción Flashcards.
Xa me dis si podes facelo por ahí.
Hola Alicia, xa o probei e, en efecto, ahí sí que aparecen moitos máis recursos de 5HP.
Moitas gracias.
Moitas gracias.