o meu blogue

o meu blogue

por RIVAS BERMUDEZ MARIA TERESA -
Número de respostas: 2

Buenos días,

No sé que imagen no me aparece porque yo veo todas cuando pego el enlace en el buscador. En cuanto al tipo de letra, alguna la cambié yo pero otra es verdad que aparece distinta y no sé por qué...Y en cuanto a los márgenes, también, no sé por qué no margina bien, si por ejemplo, pongo dos imágenes alineadas a la derecha una la pone con un margen y la otra con otro....  Creo que voy a tener que hacer una página nueva. 

En resposta a RIVAS BERMUDEZ MARIA TERESA

Re: o meu blogue

por Carlos Paraga Gandos -

Ola Teresa, penso que estás escribindo artigo sen Título por iso agora non podemos referenciar unha entrada pola súa URL pública, tan so podemos leer os teus artigos se accedemos á URL do teu blogue. Accede ás entradas que xa tes feito e asignalles un título, non no texto, refírome na parte superior onde pon 'Entrada'. 

Por outra banda, os desaxustes nos tipos de letra e frecuente que aprezan cando copiamos e pegamos o texto doutro sitio, p.e. se o temos nun documento de Word e o pegamos na nosa entrada. Se facemos isto, logo de pegalo na nosa entrada, debemos seleccionalo e premer na última das iconas do etito (a Tx) para eliminar os formatos herdados. Calquera axuste de formato debemos realizalo dende o editor do blogue pero cando o texto este limpo.

Un saúdo

Carlos Parada