Ir ao contido principal
Panel lateral
Inicio
Calendario
Anuncios
Formacións
Buscar cursos
Plan Anual de Formación
Actividades de Formación de Centro
Actividades de Formación Individual
Préstamos
Calidade
Internacionalización
Máis
Neste momento está usando o acceso para convidados
Acceder
Inicio
Calendario
Anuncios
Formacións
Contraer
Expandir
Buscar cursos
Plan Anual de Formación
Actividades de Formación de Centro
Actividades de Formación Individual
Préstamos
Calidade
Internacionalización
Expandir todo
Contraer todo
Abrir o índice do curso
V2403007
SESIÓN 1: Potenciación de las lenguas extranjeras desde la metodología AICLE/CLIL
SESIÓN 1: Potenciación de las lenguas extranjeras desde la metodología AICLE/CLIL
SESIÓN 1: Potenciación de las lenguas extranjeras desde la metodología AICLE/CLIL
Select activity Presentación para el curso AICLE
Presentación para el curso AICLE
Completado
Students must
Marcar como feito
Select activity The English Corner as a Catalyst for Learning Languages in Plurilingual Contexts
The English Corner as a Catalyst for Learning Languages in Plurilingual Contexts
Completado
Students must
Marcar como feito
Select activity APRENDIZAJE DE LENGUAS EXTRANJERAS: PERCEPCIONES DEL FUTURO PROFESORADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA
APRENDIZAJE DE LENGUAS EXTRANJERAS: PERCEPCIONES DEL FUTURO PROFESORADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA
Completado
Students must
Marcar como feito
Select activity Anderson-and-Krathwohl_Revised-Blooms-Taxonomy.pdf
Anderson-and-Krathwohl_Revised-Blooms-Taxonomy.pdf
Completado
Students must
Marcar como feito
Select activity Translanguaging_CLIL_Porta_Linguarum.pdf
Translanguaging_CLIL_Porta_Linguarum.pdf
Completado
Students must
Marcar como feito
Select activity InfanCLIL_SPRINGER.pdf
InfanCLIL_SPRINGER.pdf
Completado
Students must
Marcar como feito
Select activity Fostering Pluricultural and Plurilingual Competence.Educación de las Segundas Lenguas.pdf
Fostering Pluricultural and Plurilingual Competence.Educación de las Segundas Lenguas.pdf
Completado
Students must
Marcar como feito
Select activity Top Ten Key Words to Become an Impact Teacher.New Trends. Chapt Seven.pdf
Top Ten Key Words to Become an Impact Teacher.New Trends. Chapt Seven.pdf
Completado
Students must
Marcar como feito
Select activity Ten Fundamentals for Novice CLIL Teachers_ETEALS.pdf
Ten Fundamentals for Novice CLIL Teachers_ETEALS.pdf
Completado
Students must
Marcar como feito
Select activity Oceánide Actualización nursery rhymes.pdf
Oceánide Actualización nursery rhymes.pdf
Completado
Students must
Marcar como feito
Select activity International Literary Contest.pdf
International Literary Contest.pdf
Completado
Students must
Marcar como feito
Select activity LECTURAS Y SITIOS WEB RECOMENDADOS
LECTURAS Y SITIOS WEB RECOMENDADOS
Completado
Students must
Marcar como feito
Select activity Modelo teórico práctico transpodidáctica.pdf
Modelo teórico práctico transpodidáctica.pdf
Completado
Students must
Marcar como feito