Foro de dúbidas sobre edición multimedia

VIDEO

VIDEO

por Ana Álvarez Portela -
Número de respostas: 1

Ola Óscar:

Gustaríame saber como gravar un vídeo do propio traballo que estou realizando no ordenador, para que o alumnado poida seguir os pasos que eu vou marcando ou explicando.

Hai moitos videos en internet que explican como realizar moitas tarefas ofimáticas pero gustaríame aprender a realizar os meus propios videotitoriais para o meu alumnado, pero non teño nin idea de como se fan esas marcas en vermello que solen poñer para resaltar un lugar da pantalla, incluso poñendo frechas, etc.

Envío unha captura realizada nun vídeotitorial de internet para que se entenda mellor o que digo.

Grazas de antemán e saúdos para tod@s!

En resposta a Ana Álvarez Portela

Re: VIDEO

por Oscar Rodríguez García -

Bo día Ana, 

temos algunha opción que outra para un vídeo titorial sobre a propia pantalla de ordenador e con elementos para destacar visualmente o material. Estas opcións dependen un pouco do tipo de dispositivo que teñas (ordenador, tablet...) e o sistema operativo. Paso a propor algunha ferrmanta:

Camtasia. A máis usada, cunha versión gratuíta e outra de pago con máis funcións. Podemos editar o material directamente unha vez capturado, exportalo e facer vídeos interactivos. É bastante fácil de usar aínda que non ten unha versión en castelán.
Screencast-O-Matic. De balde e sen necesidade de descarga. Podes crear titoriais de vídeo sinxelos e soporta os tres formatos máis usados. 
Webex. Outra opción sería facelo a traves de webex, teams (Microsoft) ou meet (Google). Ferramentas de comunicación que poden capturar a propia pantalla do PC e nos permiten o uso de ferrementas de marcación visual. 
Explain Everything. En unha aplicación para dispositivo tipo iPad é todo terreo e permite elaborar video-titoriais con todo tipo de formatos e recursos.  
Para aloxar os vídeos realizados pódese recurrir a unha conta de youtube privada ou oculta 

Achego un artigo con mais opcións e ferramentas con estas funcións. 

Unha apertiña, xa me dirás por cal te decides e afondamos no seu uso.