Ola a tod@s, en cisco webex os rapaces poden conectarse mediante unha chamada cando non é posible facelo a través da rede. Esa chamada ten algún cargo para o rapaz que a fai? Saúdos
Bo día Fermín. Eu non teño moita idea, pero por si che pode servir de axuda isto foi o que atopei na web de Cisco Webex:
"Una llamada de pago es cuando un participante llama a un número de llamada y generalmente paga las tarifas de larga distancia asociadas con la llamada. El suscriptor de WebEx paga la tarifa de pago (como se define en el contrato) para el uso de audio.
Una llamada gratuita es cuando un participante llama en un número de teléfono gratuito específico de la región (en los EE. UU. el código de área es 800, 866, 877, 888, etc.) y generalmente no paga una cuota para llamar a ese número. El suscriptor de WebEx paga el número de teléfono gratuito para el uso del audio. El participante puede ser cargado por larga distancia por la empresa telefónica si el número de teléfono gratuito en el que está llamando está fuera de la región o país desde el que está llamando".
Non sei si te liaría mais. ;-)
Saúdos,
Rober
O número de teléfono de Webex non é gratuito
Pero iso non quere dicir que chamar a ese número sexa necesariamente de pago...
A cuestión é a seguinte: Se se fai a chamada desde un teléfono con tarifa plana a números nacionais, esa chamada non tería custo.
Ollo con algunhas cuestións como que por exemplo nunha chamada sexan gratis os primeiros 60 minutos e despois se tarifque por minuto ou semellantes...
Evidentemente dependerá do contrato coa operadora.
Espero terme explicado.
Saúdos
con R, por exemplo, cobran a partir deses 60minutos, non hai máis que colgar antes de que pasen e volver a entrar metendo o código de novo
Ok. Foi unha pregunta que me fixeron os meus compañeiros na primeira reunión e non souben responder. A verdade é que non tiña nin idea.
Grazas
Polo que eu sei faise unha chamada a un número de Madrid, polo que entendo que dependendo do plan que teña a persoa que chama dita chamada terá custe ou non.
Unirse por teléfono
Grazas