Dúbida Foro

Dúbida Foro

por José María Saíz Mata -
Número de respostas: 5

Ola boa noite, 

O final non lembro se tiñamos que facer algunha particiapación ou traballo neste foro do curso... ou ímolo deixar para máis adiante.

Perdoade a pregunta estúpida, pero é que non lembro se tíñamos que facer algo ou non.

Un saúdo

Chema Saiz.

En resposta a José María Saíz Mata

Re: Dúbida Foro

por José Pino -

Ola Chema,

No tema de robótica temos pouco avanzado como para mandarvos as tarefas, farémolo na segunda sesión.

Unha aperta e boa fin de semana

por Marta Coria -

Ola Chema,

Podes participar no foro con algunha reflexión sobre as posibilidades didácticas da robótica educativa na túa materia. Para a seguinte semana poderedes facer un reto, tal e como che comentou o relator José Pino.

Saúdos, 

Marta Coria

En resposta a Marta Coria

A verdade é que sendo profesor nun CIFP, e de alumnos pouco facemos con este tipos de robots.

Eu este ano non me tocou dar nada de robótica, pero quería ter una pequena base para este verán mirar cousas máis avanzadas.

Todo sempre se pode aplicar na aula, mais sinxelo ou máis complexo, pero o final é o mesmo.

Un saúdo

Chema Saiz.

por Marta Coria -

Chema,

Admito que me sorprende que non utilicedes a robótica non centro de FP, pois pensei que era un dos aspectos do currículo. 

Grazas pola túa participación!

En resposta a Marta Coria

No, no no.

A ver igual no me expliqué o me expliqué mal (casi fijo lo segundo).

Si utilizamos y empleamos robótica, pero es robótica enfocada a entorno industrial (configuración e programación de robots), creación de rutinas de robot y demás... (en el instituto sobre todo utilizamos el RobotStudio de ABB), me refería a que los robot de Mblock y Lego no los utilizamos primero porque no lo tenemos en el centro y segundo porque tal vez está mas orientado a un alumnado de menor edad.

Posibilidades tiene y muchas...