Section outline

  • Implementación de tarefas que fomentan a competencia comunicativa (en parellas, grupo pequeno e a nivel clase). Actividade 1: Busca de alumnado cunhas deterninadas características (realización de preguntas simples. Práctica dos distintos tempos verbais en inglés en preguntas e reacción aos comentarios dos compañeiros. Finalidade triple da actividade: permitir que o alumnado se relaxe, atoparse cómodos na aula e axudar a coñecer a identidade dos compañeiros. Actividade 2. presentación do alumnado a través dunha serie de respostas (sin ter as preguntas) sobre o seu profesor/a. Traballo en parellas: formulación de preguntas para as respostas dadas. Uso das preguntas para entrevistar a un compañeiro/a e preparación dunha beve presentación sobre o mesmo. "Feedback" final sobre pronunciación, vocabulario e gramática.

  • Continuación da práctica da competencia oral. Actividade 1: breve cuestionario sobre a aprendizaxe das linguas que se usará para reflexionar sobre o fomento da participación do alumnado na aula de inglés. Contraste das ditintas experiencias e preferencias dos asistentes ao respecto á aprenndizaxe da lingua e debate sobre como aplicalo noutras áreas da educación. Actividade 2: "Problem-solving" (resolución de problemas). Actividade:"Perdidos no espazo / supervivintes". Traballo individual inicial e posterior en parella e perqueno grupo. Toma de decisión sobre o que é máis convinte para sobrevivir no espazo ou nunha isla deserta.Presentación de conclusións globais e debate sobre as decisións tomadas. "Feedback" final sobre pronunciación, vocabulario e gramática.

  • "Let me get to know you": Inglés comunicativo para fines sociais con tareas baseadas no descubrimento de información entre os participantes do curso.

  • "Me and my Food": traballo en pequeno grupo (3 ou 4 participantes) para a discusión e debate sobre temas triviais e outros que fan reflexionar. Ideas sobre o tema da comida e da alimentación utilizando follas de exercicios incluíndo moitas preguntas para estimular a mente.

  • "Cities and Towns": traballo en pequeno grupo (3 ou 4 alumnos), debate e discusión de temas
    students work in small groups of 3 or 4 and discuss lots of interesting light and more thought-provoking issues and ideas on the topic of contemporary city/town living using a worksheet containing many questions aimed to stimulate the mind.

  • "Education": Traballo en pequeno equipo (3 ou 4 participantes), discusión e debate sobe temas trivais e outros que fan reflexionar sobre distintas ideas relacionadas co tema da educación utilizando unha folla de exercicios incluíndo moitas preguntas para estimular a mente

  • 1) Xogo para darse a coñecer: identidades e procedencia.2) É o "speaking" o teu peor pesadelo?:Cuestionario sobre a experiencia das actividades comunicativas na aula (como profes/alumnos) entrevistándose en parellas e rexistrando as respostas.En grupo pequeno compartiranse as súa ideas.Ideas xerais oara mellorar a participación na aula e presentaranse ideas específicas para a primeira sesión de "Come Together Now".3)"Concurso de "curtos:Cóntame unha historia "-Visionado dun corto de animación e resposta a determinadas preguntas para narrar a historia.identificcación da mensaxe e decisión grupal sobre cómo transmitir a mensaxe de forma efectiva e a través de diversos elementos. Transmisión en pequeno grupo da mensaxe dos distintos curtos que cada grupo visionará independentemente.Visionado colectivo final dos tres curtos e votación sobre o mellor, xusticando opinións

  • 1) Utilización das noticias na aula: Introduciranse as noticias para alumnos da CNN e unha debatirase sobre unha nova relacionada coa compra online e a realidade virtual. O tema máis xeral será a tecnoloxía e o seu impacto nas nosas vidas. Aprotaranse exemplos de cómo o alumnado máis novo pode ser consciente de determinados perigros que ésta trae consigo ("ciberacoso"), utilizándose un cuestionario sobre o uso do teléfono móbil e das tablets. 2) A difusión de valores importante a través dos curtos: visionarase unha interesante cortametraxe sobre distintas comunidades e preguntase aos participantes sobre o seu senso ao respecto. Farase uso dun xogo de mesa para fo,entar a expresión oral.