Section outline

  • A conciencia fonolóxica é a base para aprender a ler. É a capacidade de recoñecer e usar os sons da fala. Comenza nos pequenos e pequenas recoñecendo rimas, sendo quen de contar sílabas nas palabras (con palmadas, por exemplo), recoñecer palabras longas e curtas,... A habilidade máis difícil dentro da conciencia fonolóxica é a de recoñecer os fonemas, os sons illados que compoñen as palabras, mesturar sons para inventar ou formar outras palabras ou quitar, poñer ou cambiar sons en palabras.

    • Adivina que palabra queda

    • Elixe as sílabas correctas

      Actividade interactiva. Hai que escoller as sílabas dos nomes dos debuxos que van aparecendo.

      Actividade para alumnado de 1º e 2º de primaria.

    • Discriminar sinfóns (sílabas trabadas) de ARASAAC

      Presentacións interactivas con contidos e actividades para traballar a discriminación de sinfóns ou sílabas trabadas.

      Trabállnse os sinfóns por oposición de proximidade de pronunciación.

      Para unha correcta visualización hai que ter instalada unha fonte de letra tipo escolar. Pódese descargar aquí: https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipfrions/es/node/101