Caza do tesouro: Letras Galegas 2016
Avaliación
Autoavaliación do alumnado
Agora que xa remataches a tarefa, ides avaliarvos vos mesmos, para saber se traballastes adecuadamente ou non:
| AUTOAVALIACIÓN | |||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
| Comportácheste ben na aula durante a realización da Caza do Tesouro. | |||||
| Visitaches as ligazóns recomendadas na orde establecida. | |||||
| Gustouche esta actividade e pasáchelo ben facéndoa. | |||||
| Escoitaches e respectaches as opinións do teu compañeiro de grupo. | |||||
| Achegaches ideas pertinentes na posta en común. | |||||
| Realizaches as tarefas encomendadas nos prazos establecidos. | |||||
| Esforzácheste na elaboración do traballo. | |||||
| Revisaches o traballo despois da posta en común e antes de entregalo. | |||||
| Participaches na decoración da clase coas pombas. | |||||
| Coidas que lograches adquirir coñecementos sobre a Manuel María | |||||
|
Baremo: |
00 a 29 puntos=mellorable 30 a 39 puntos=ben 40 a 50 puntos=moi ben |
Criterios de avaliación das tarefas
Unha vez presentados os traballos na aula, avaliarase:
- O traballo en equipo: Capacidade do alumnado para levar a cabo a tarefa traballando en grupo.
- Elaboración do material: Avaliarase tamén o resultado do traballo.
| MOI BEN (5 puntos) | BEN/REGULAR (3 puntos) | MELLORABLE (1 puntos) | |
| TRABALLO COOPERATIVO | Amosan respecto polas ideas de cada un e comprométense coa calidade do traballo. | Amosan respecto polas ideas de cada un e algúns comprométense coa calidade do traballo. | Discuten ou non respectan as ideas dos outros. O traballo non é feito por todos os membros do grupo. |
| PREPARACIÓN | Trae sempre todo o material preciso e está listo para traballar. | Case sempre trae o material preciso e está listo para traballar. | A menudo esquece o material e non está listo para traballar. |
| USO DE INTERNET | Usa todas as ligazóns suxeridas e navega facilmente e sen asistencia. | Usa algumhas das ligazóns suxeridas e navega sen problemas. | Necesita axuda e asistencia para empregar os enlaces suxeridos. |
| EXPRESIÓN ESCRITA | Frases ben elaboradas e vocabulario abundante. | Frases elaboradas e vocabulario adecuado. | Frases simples e vocabulario escaso. |
| ORTOGRAFÍA E GRAMÁTICA | Sen erros gramaticais e ortográficos. | Algúns erros gramaticais ou ortográficos. | Moitos erros gramaticais ou ortográficos. |
| CONTIDOS | A información é correcta, clara e precisa. | Unha gran porcentaxe da información é correcta, clara ou precisa. | Hai varios erros na información do traballo. |
| PRESENTACIÓN | É un traballo atractivo. |
É un traballo relativamente atractivo. |
Non é nada atractivo. |
| ORGANIZACIÓN | Información con títulos, subtítulos e texto moi claros. | Información con títulos, subtítulos e texto claros. | Información pouco organizada. |
| PRESENTACIÓN do CONTO | Idea orixinal e creativa. Moi ben presentada | Ideas moi ben presentadas e orixinais. | Conto pouco orixinal e mal presentado. |
| RESOLUCIÓN DE PROBLEMAS | Emprega todos os contidos traballados no conto da Gran Pregunta. | Emprega case todos os contidos traballados no conto da Gran Pregunta. | Emprega poucos contidos traballados no conto da Gran Pregunta. |
|
Baremo: |
00 a 29 puntos=mellorable 30 a 39 puntos=ben 40 a 50 puntos=moi ben |