Actividade cuestionario

Actividade cuestionario

por Usuario eliminado -
Número de respostas: 4

Fixen unha base de datos para plantexar aos nenos un cuestionario de autoavaliación. Despois tentetino coa actividade "cuestionario" (que me pareceu máis axeitada) pero non son capaz de visualizar as preguntas que escribín. Poderias decirme se ti podes velas como alumno? Teño a sensación de que non atopei ningún modo de gardar o cuestionario feito e non gravou nada...

Grazas.

Lara

En resposta a Usuario eliminado

Re: Actividade cuestionario

por Gregorio San Miguel -

Edita a base de datos

Despois do nome e a descripción hai un botón:"Presentar a descripción na páxina do curso" Preme o cadriño e garda

En resposta a Gregorio San Miguel

por Usuario eliminado -

Si. A base de datos xa a a teño; a pregunta é doutra actividade que se pode facer na aula virtual que se chama "cuestionario", e non son quen de editala...

Grazas Goyo

por Usuario eliminado -

Bo día,

Lara, penso que está correctamente feito, xa que co rol de alumno vense perfectamente as preguntas, acepta as respostas, e todo semella ok. Ademais como profe entrei a ver as respostas e estadísticas, a probar se deixa editar as preguntas (que se fai nas opcións que che marco na captura de pantalla), etc., e tamén parece ir todo correctamente.

Grazas e un saúdo.

por Usuario eliminado -

Lara, parece que está dando erros o servidor e non me deixa achegar as capturas de pantalla. Tentareino de novo máis tarde.