Section outline
-
-
-
Poñedelle a canción para que recorden os números. A ver cantos se lembran do baile?
-
Para traballar a atención e os números. Preguntadelles polos números en inglés a ver se os recordan da canción.
-
Para o alumnado de 3 anos pode ser mellor de momento empezar do 1 ao 5.
-
Pete the Cat é un gato moi molón que vive unha morea de aventuras coas súas zapatillas.
Acompañámolo??
-
Descarga e imprime os SHOES de PETE THE CAT. Como che dixen na tarefa, podes colorealos, pegarlles cousas que atopes por casa, debuxar neles...o que vos queirades!!Se non tedes impresora podedes debuxar os voso propios SHOES.
Logo podedes enviar as fotos dos vosos SHOES ao correo do centro: ceip.toques@edu.xunta.es.
-
Todos os días en Inglés vemos unha morea de cancións.
Aquí vou ir deixando enlaces das cancións que máis nos gustan.
A de "Hello Hello", e a the "Whats the weather?" poñíamolas todas as mañáns e mirabamos pola ventana a ver que tempo facía.
Facede click encima dos títulos e xa accededes a cada canción.
-
-
Hola! Aquí explico os contidos das aplicacións e o tipo de xogos. Calquera delas serve para traballar vocabulario que xa aprendemos na aula e outro novo. Estan recomendadas para idades pero eu recomendo empezar pola primeira (a mais sencilla) e ir subindo a dificultade segun a nena ou neno vaia avanzando.
PULSA NO TÍTULO QUE PON "APLICACIÓNS PRÁCTICA VOCABULARIO PARA INFANTIL-INSTRUCIONS DESCARGA" PARA VER O NOME DA APP E COMO DESCARGALAS.

- LEARNING TIME WITH TIMMY: Aplicación recomendada para 3 e 4 anos. Ten tres modalidades de xogo e en todas elas se repasa vocabulario en inglés. Estas son as modalidades:
- RUB-A-DUB : Encontrar o obxecto que nos pide despejando as follas ou outros obxectos. Deixemos que as nenas e nenos pulsen aínda que se equivoquen, xa que así escoitaran como se pronuncian todas as palabras.
- MAGIC BOX: Colocar na caixa o obxecto que nos pide. De novo deixemos que experimenten!
- BALLOON POP: Consiste en explotar o globo do que nos piden. Rápido que escapan!

- LEARNING TIME WITH TIMMY 2: Aplicación recomendada para 4 anos. Ten tres modalidades de xogo e en todas elas se repasa vocabulario en inglés. Estas son as modalidades:
- RUB-A-DUB : Encontrar o obxecto que nos pide despejando as follas ou outros obxectos. Deixemos que as nenas e nenos pulsen aínda que se equivoquen, xa que así escoitaran como se pronuncian todas as palabras.
- MAGIC BOX: Colocar na caixa o obxecto que nos pide. De novo deixemos que experimenten!
- I SPY: Encontrar os obxectos que nos piden.

- LEARNING TIME WITH TIMMY 3: Aplicación recomendada para 5 anos. Ten tres modalidades de xogo e en todas elas se repasa vocabulario en inglés. Estas son as modalidades:
- RUB-A-DUB : Encontrar o obxecto que nos pide despejando as follas ou outros obxectos. Deixemos que as nenas e nenos pulsen aínda que se equivoquen, xa que así escoitaran como se pronuncian todas as palabras.
- HATCH MATCH : Xogo de parellas. Ao comezo deberase escoller un nivel de dificultade, Pictures (consiste en facer parellas de imaxes), PICTURES WITH WORDS (en ambas cartas aparece o debuxo e a palabra escrita) e PICTURES&WORDS (nunha carta o debuxo e noutra a palabra). Recomendo empezar no primeiro e ir aumentando a dificultade segundo a nena/neno avance.
- I SPY: Encontrar os obxectos que nos piden.
-
