Section outline
-
-
Hola! Aquí explico os contidos das aplicacións e o tipo de xogos. Calquera delas serve para traballar vocabulario que xa aprendemos na aula e outro novo. Estan recomendadas para idades pero eu recomendo empezar pola primeira (a mais sencilla) e ir subindo a dificultade segun a nena ou neno vaia avanzando.
PULSA NO TÍTULO QUE PON "APLICACIÓNS PRÁCTICA VOCABULARIO PARA INFANTIL-INSTRUCIONS DESCARGA" PARA VER O NOME DA APP E COMO DESCARGALAS.

- LEARNING TIME WITH TIMMY: Aplicación recomendada para 3 e 4 anos. Ten tres modalidades de xogo e en todas elas se repasa vocabulario en inglés. Estas son as modalidades:
- RUB-A-DUB : Encontrar o obxecto que nos pide despejando as follas ou outros obxectos. Deixemos que as nenas e nenos pulsen aínda que se equivoquen, xa que así escoitaran como se pronuncian todas as palabras.
- MAGIC BOX: Colocar na caixa o obxecto que nos pide. De novo deixemos que experimenten!
- BALLOON POP: Consiste en explotar o globo do que nos piden. Rápido que escapan!

- LEARNING TIME WITH TIMMY 2: Aplicación recomendada para 4 anos. Ten tres modalidades de xogo e en todas elas se repasa vocabulario en inglés. Estas son as modalidades:
- RUB-A-DUB : Encontrar o obxecto que nos pide despejando as follas ou outros obxectos. Deixemos que as nenas e nenos pulsen aínda que se equivoquen, xa que así escoitaran como se pronuncian todas as palabras.
- MAGIC BOX: Colocar na caixa o obxecto que nos pide. De novo deixemos que experimenten!
- I SPY: Encontrar os obxectos que nos piden.

- LEARNING TIME WITH TIMMY 3: Aplicación recomendada para 5 anos. Ten tres modalidades de xogo e en todas elas se repasa vocabulario en inglés. Estas son as modalidades:
- RUB-A-DUB : Encontrar o obxecto que nos pide despejando as follas ou outros obxectos. Deixemos que as nenas e nenos pulsen aínda que se equivoquen, xa que así escoitaran como se pronuncian todas as palabras.
- HATCH MATCH : Xogo de parellas. Ao comezo deberase escoller un nivel de dificultade, Pictures (consiste en facer parellas de imaxes), PICTURES WITH WORDS (en ambas cartas aparece o debuxo e a palabra escrita) e PICTURES&WORDS (nunha carta o debuxo e noutra a palabra). Recomendo empezar no primeiro e ir aumentando a dificultade segundo a nena/neno avance.
- I SPY: Encontrar os obxectos que nos piden.
-