Caixa de Ferramentas TIC
Taxonomías

Taxonomía SOLO, de J. B. Biggs: Xerarquía de verbos. Esquema de G. Sánchez Cervantes en "Formular y clarificar objetivos curriculares".
| Taxonomía de Bloom | |||||
| Coñecemento |
Comprensión |
Aplicación |
Análise |
Síntese |
Avaliación |
| Recordar información
|
Interpretar información poñéndoa nas súas propias palabras |
Usar o coñecemento ou a súa xeneralización nunha nova situación |
Dividir o coñecemento en partes e mostrar relación entre elas |
Xuntar ou unir partes ou fragmentos de coñecemento para formar un todo e construír relacións para situacións novas |
Elaborar xuízos baseándose en criterios dados. |
|
|
|
|
|
|
G. Sánchez Cervantes. “Formular Y Clarificar Objetivos Curriculares”, [En liña]. Dispoñible: http://es.slideshare.net/dominical2pte/formular-y-clarificar-objetivos-curriculares. [Consulta: 15-decembro-2013]. Tradución ao galego de Agustín Carracedo
Taxonomía de Bloom para la era digital
Churches, A., “Eduteka - Taxonomía de Bloom para la Era Digital” [En liña]. Dispoñible: http://www.eduteka.org/TaxonomiaBloomDigital.php. [Consulta: 8-febreiro-2015].
Recordar
Comprender
Aplicar
Analizar
Evaluar
Crear
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Non-comercial Compartir igual 4.0